Ferizi Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 nu har ja kommit till ett uppdrag där man ska sno en pansarvagn från militären. hur ja än gör blir ja alltid dödad!! hur ska ja göra för att klara mig? Ska man vänta tills föraren går in och köper munkar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 1. Fel Forum! 2. Ja det ska man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 1. Fel Forum! 2. Ja det ska man. 3. Det stavas pansarvagn inte pansarvangn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 3. Det stavas pansarvagn inte pansarvangn 4. Han skrev fel i Rubriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 4. Han skrev fel i Rubriken. Det va precis det jag menade på punkt 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 fel rum *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 okej.. jag bara undra om föraren ska köpa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 okej.. jag bara undra om föraren ska köpa munkar men skriv i GTA VC forumet inte i San Andreas forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja han köpper munkar... Och vad gör det om han skriver fel? har inte ni gjort fel någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja han köpper munkar... Och vad gör det om han skriver fel? har inte ni gjort fel någon gång Jag tycker också det finns för många Ordpoliser här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 nu har ja kommit till ett uppdrag där man ska sno en pansarvagn från militären. hur ja än gör blir ja alltid dödad!! hur ska ja göra för att klara mig? Ska man vänta tills föraren går in och köper munkar eller? Wow vad tur du har att få spela San Andreas redan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 FEL FORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts