Krax Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Om man ska lana med en annan.. och sedan sätter in nätvärks sladden i dens dator och sedan i en ethernet switch så båda är inkopplade på samma gång.. kan man komma in på internet på den datorn då utan att skriva in massor med internet inställningar och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja.... ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja.... Men gud vad sur man kan vara då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Men gud vad sur man kan vara då hehe, vissa tar den som en sur smilies och jag vet att du gör de skummis det gör jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 hehe, vissa tar den som en sur smilies och jag vet att du gör de skummis det gör jag med ?? va¿ bäst jag tar lite kaffe och försöker läsa igen hihi är lite trött.... kanske lättare att förstå när jag är vaken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts