Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) så...nu är mitt spel Powerman klart... Powerman redo att spelas Redigerad 6 november, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 har alla demos så ja måste väll testa hela då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 nån som tycker jag ska göra powerman 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 nån som tycker jag ska göra powerman 2? ja klarar nt dark power man gör nt ett nytt men du kan gärna göra ett GTA 2D eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja klarar nt dark power man gör nt ett nytt men du kan gärna göra ett GTA 2D eller nått sånt (:!!! dark powerman är lätt... stå stil och pepra med båda skoten och när han skuter eller kommer imot dig är det bara och hoppa eller flyga och jag ska göra powerman 2 när jag lärt mig mer om spel ( och ingen kan stoppa mig (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jaja...då försöker ja me de....e de sista boss eller?...om du ska göra en tvåa så kan ja hjälpa dig me story o sånt....om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jaja...då försöker ja me de....e de sista boss eller?...om du ska göra en tvåa så kan ja hjälpa dig me story o sånt....om du vill jag har en bra story i bakhuve nånstans... men du kan ju putsa lite på den om du vill... dark powerman är inte sista bossen men näst sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 wiie,...ja klara spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 wiie,...ja klara spelet Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 men va e din msn...vi kan snacka mer o lättare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 men va e din msn...vi kan snacka mer o lättare där msn:Solid_snake169@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 har lagt till dig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det här börjar likna en jävla chatt... Och onödigt att starta en ny topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts