Shady_4_life Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 hoppas att det inte e så fattigt som på lc och vc att om man e jagad av polisen och kommer undan in i en gränd eller nåt så tycker jag att polisen inte ska känna ingen en om man har en annan bil och pay n' spray e också ful för att om man kör in i en sån med motercyckel så färgas bara motercycklen och inte en-själv...vilket jag tycker att dom borde fixa lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja men jag vill inte bli blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Hur vet du att han inte går av mc:n när den är där inne och går på den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det var nån som sa att killarna springer fram å slänger aluminium (eller nåt) över honom precis när dörren stängs, tror jag oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det var nån som sa att killarna springer fram å slänger aluminium (eller nåt) över honom precis när dörren stängs, tror jag oxå (oseriös) eller så hade han väl en dräkt som liknade honom så när den va smutsig hoppade han bara ur den Skinn'en och var ren igen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts