Bubbli Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nånting är fel med forumet för jag skrev en sak på GTAIII subforumet och det står att jag skrev den kl.01.03 men jag skrev den typ 08.03 kanske eller nåt är inte säker men inte 01.03. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 klockan går fel tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Den går fel här också skrev enligt min dators klocka kl. 10:14 Redigerad 1 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Kanske vart fel efter uppdateringen. Har för mig att det har blivit så förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Skumt, ska kolla efter... Edit: Just det, nu kom jag på det. Det finns tydligen två klockor på denna burk och IPB hämtar information från fel klocka (enda scriptet som använder den klockan typ). Därför skruvade jag tillbaka klockan 7 timmar via forumet inställningar. Efter nattens uppgradering går nu den felaktiga klockan rätt vilket gör att hela forumet drogs tillbaka 7h. Men nu är det fixat. Klockorna synkroniseras nu med time.windows.com en gång i timmen. Så de lär gå absolut rätt 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts