minigun Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Enda fördelen med PS2 är att man kan gå och köra sakta. Annars är kontrollen jättekonstig. Ett actionspel ska styras med mus och tangentbord. Handkontroller fungerade bra förr..men till dagens spel behövs rejälare saker. Fler knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det tycker inte jag.. FPS shooters gör sig bäst med tangentbord och mus...allt annat ska man har handkontroll till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det tycker inte jag.. FPS shooters gör sig bäst med tangentbord och mus...allt annat ska man har handkontroll till... W0rd! Och strategi spel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nina Hartley Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Alltså seriöst nu. Ingen bryr sig om ni håller med om honom, eller har det, och annat ni dillar om. Använd PM-funktionen. Det är jävla tjatigt att klicka igenom massa tråder med enbart skitsnack i. Moderatorer vakna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag tycker att det skulle va bra om man kunde reglera gasen på bilen bättre så att det inte blir som på VC där kan man bara köra fort eller inte gasa alls man kan ju alldrig köra samma takt som dom andra bilarna Det tycker jag e så iriterande, det finns typ inga spel där man kan köra i normal hastighet!! (förutom mafia då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts