color Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Här kan du skriva vad du tycker skulle va bra om de va med i SA Jag tycker att det skulle va bra om man kunde reglera gasen på bilen bättre så att det inte blir som på VC där kan man bara köra fort eller inte gasa alls man kan ju alldrig köra samma takt som dom andra bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Precis, det borde va som på mafia där man bara trycker på F5 för att göra så att bilen inte går snabbare än vad den får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 På Playstation 2 så går det , man kan bara hålla inne gas knappen lite svagt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 På Playstation 2 så går det , man kan bara hålla inne gas knappen lite svagt ! Men det är svårt och brukar inte gå så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tycker det funkar rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det fungerar jättebra på PlayStation 2. Det är väldigt lätt att köra i den hastighet man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tycker det funkar fin fint på ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tycker det funkar fin fint på ps2.. Tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker jag med. Jag också, har alla GTA spelen på PS2 och inte PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 På konsoler e grafiken så ful, men tycker också det ska finnas en lite bättre funktion så man kan köra som vanliga bilar, skoj o köra lagligt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja har de på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja har de på pc har också på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 det skulle va bra också om när man tog upp en hora att inte bara bilen gungar och dom sitter brevid varadra utan att man får se litte action Men så kommer det nog inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ja har de på pc Grattis. Btw, så på PS2 går det alldeles utmärkt. PC. *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 har också på PC jag har det på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 om man köper till en kontroll till pc med samma funktion som ps2 kontrollen så borde det nog fungera med att köra i olika hastigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag har det på båda Nice ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 om man köper till en kontroll till pc med samma funktion som ps2 kontrollen så borde det nog fungera med att köra i olika hastigheter. Tur att man kan koppla in PS2-kontrollen då (med adapter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Tycker jag med. Ännu en som håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Tur att man kan koppla in PS2-kontrollen då (med adapter) och det är du inte ensam om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts