Bubbli Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 För det första så är väll det bra. Lite verkligare. Man vet ju inte vad man får för uppdrag i det verkliga livet heller så man gör det på egen risk. Du får väll spela om spelet ser du att uppdrget kommer igen så får du väll bara dö eller nåt då. Din sig är felstavad... P.S. Är det det absolut ÄNDA du hatar med GTAIII. Vägförbindleserna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 det enda jag hatar med gta3 är att man inte behöver göra alla kenjis uppdrag, man kan jobba hos donald love och döda honom... jag tänkte mig inte för och gjorde det so nu kan jag inte fo 100% :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag brukar alltid döda Kenji för Donald Love innan jag gjort klart alla hans uppdrag. Han har ändå inga roliga uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Man behöver inte göra alla Joeys uppdrag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det måste man väl om man vill ha 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 För det första så är väll det bra. Lite verkligare. Man vet ju inte vad man får för uppdrag i det verkliga livet heller så man gör det på egen risk. Du får väll spela om spelet ser du att uppdrget kommer igen så får du väll bara dö eller nåt då. Din sig är felstavad... P.S. Är det det absolut ÄNDA du hatar med GTAIII. Vägförbindleserna då? eller jag hatar det inte men jag hatar att jag inte tänkte po det... n¨inget annat hatar jag med gta3... inte ett dugg faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jag gjorde inte alla joeys uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Man behöver inte göra alla luigis uppdrag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 eller jag hatar det inte men jag hatar att jag inte tänkte po det... n¨inget annat hatar jag med gta3... inte ett dugg faktist Din signatur: you sannawabitch. Om du menar "You son of a Bitch" stava: You son of a bitch!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Din signatur: you sannawabitch. Om du menar "You son of a Bitch" stava: You son of a bitch!" Det är nog inte meningen att det ska stå som det egentligen stavas utan hur det uttalas...gjort med mening alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Wow det är otroligt hur jävla död den här topicen är. faktisk hela gta3 forumet. Trots att det är ett av dom bästa spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Det är nog inte meningen att det ska stå som det egentligen stavas utan hur det uttalas...gjort med mening alltså. hm, jaså... tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Har ni märk att vi har skrivit fem posts som är off topic? okey on topic från och med NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 vad händer med donald love sen, får man reda på vart han har tagit vägen. För jag blir total confused när man kommer till det uppdraget där han är försvunnen:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 vad händer med donald love sen, får man reda på vart han har tagit vägen. För jag blir total confused när man kommer till det uppdraget där han är försvunnen:s Nej man får aldrig veta det. Men märke du att han var med i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nej man får aldrig veta det. Men märke du att han var med i Vice City? Jajamensan, men VC är ju innan LC, VC är ju 80-tal och LC är ju 2000 talet eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jajamensan, men VC är ju innan LC, VC är ju 80-tal och LC är ju 2000 talet eller nått sånt Jojag vet det jag bara undrade. du har inte klarat hela gta3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jojag vet det jag bara undrade. du har inte klarat hela gta3 eller? jo två gånger om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jo två gånger om Okey tycker faktisk 3an e i samma klas som VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Okey tycker faktisk 3an e i samma klas som VC. Jag tycker trean är roligare än VC... Det kändes som om man var mer kriminell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts