comfy Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Har du använt sök knappen? Det finns minst 3 sånna topicar som inte ens e gammla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Skulle ju inte rekommendera bigsms.nu iaf... 3.2 Användaren samtycker i och med detta avtal att hans/hennes personuppgifter som lämnas vid registrering och övrig information som användaren lämnar i samband med nyttjande av tjänsten kommer att att användas av GLOBAL SMS AS i samband med marknadsföring, som grund till profiler och vid utskick av tjänster och särskillda erbjudanden. GLOBAL SMS AS förbehåller sig även rätten att vidarbefodra information till tredje part både i Norge och utlandet. Inte så kul när BigSMS börjar sälja dina personuppgifter till andra länder...? Dessutom registreras du i flera register (speciellt hos telefonförsäljare?) utanför BigSMS, a.k.a. "marknadsföring". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Kan ni några gratis nedladdnings sidor till mobilen? Här är 2st: www.bigsms.nu www.mobilesheaven.com Där är allt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Vilka mobiler är det för mobilshevaen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Kan väll lika gärna ta det här då,(det handlar ju om mobiler så..)Har en massa .MID:IS på datorn som jag vill ladda upp på wap-nätet så att jag kan ladda ner dem till min mobil, hur gör man då? För att få dem till wap-nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Mycket bättre att tanka ringsingnaler (.mid) sedan ladda upp dom på www.coolservice.dk (wap.coolservice.dk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Mycket bättre att tanka ringsingnaler (.mid) sedan ladda upp dom på www.coolservice.dk (wap.coolservice.dk) Eller bara tanka dem och sen dra över dem till mobilen genom bluetooth eller med en sladd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Kan väll lika gärna ta det här då,(det handlar ju om mobiler så..)Har en massa .MID:IS på datorn som jag vill ladda upp på wap-nätet så att jag kan ladda ner dem till min mobil, hur gör man då? För att få dem till wap-nätet? Finns inget wap och internet nät. allt e samma. Läg upp dom på internet och och skriv in adress till filen och laddar ner det www.polyphonicringtonez.com Det är gratis Redigerad 1 augusti, 2004 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag fattar inte riktigt hur jag tar mig in på wap! Jag har en Siemens M65 e det någon som har en liknande siemens som kan förklara hur han tar sig in på wap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag fattar inte riktigt hur jag tar mig in på wap! Jag har en Siemens M65 e det någon som har en liknande siemens som kan förklara hur han tar sig in på wap? Har du aktiverat WAP då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Har du aktiverat WAP då? Ja det har jag. Edit:Men jag vet inte riktigt var man ska in och skriva in wapadressen och allt! Redigerad 5 augusti, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Finns inget wap och internet nät. allt e samma. Läg upp dom på internet och och skriv in adress till filen och laddar ner det www.polyphonicringtonez.com Det är gratis aha, va bra då! tack som f*n, men hur funkar då en wapsida och inte en .html-sida i mobilen? den kanske är för stor? EDIT: var kan man ladda upp .mid då? Redigerad 5 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ja det har jag. Edit:Men jag vet inte riktigt var man ska in och skriva in wapadressen och allt! Instruktionsbok åt folket http://67.18.37.14/19/132/emo/yeah.gif Jag vet att du köpt den i Estland, men engelska lär väl finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 aha, va bra då! tack som f*n, men hur funkar då en wapsida och inte en .html-sida i mobilen? den kanske är för stor? EDIT: var kan man ladda upp .mid då? Du kan ladda upp .mid varsomhelst. Funkar nog här på gtasajten t.ex. Wap-sidor är ett speciellt format, inte html. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Gör din egna wap sida på wap.nu Här e min wapsida: tim.wap.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Instruktionsbok åt folket http://67.18.37.14/19/132/emo/yeah.gif Jag vet att du köpt den i Estland, men engelska lär väl finnas? Ja det finns engelska men jag hittar inte om wap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Svenska Short: http://www.siemens-mobile.com/repository/3...319_ba_body.pdf Full version: http://www.siemens-mobile.com/repository/3...-1-5319_fug.pdf Edit: Kolla sidan 69 på full version så ska du se Redigerad 5 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag har gjort allt men det funkar inte Jag har ringt till Comviq och klagat men dom säger att jag ska ringa till Siemens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts