Diaz Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Enligt Gamespot verkar det ju som om man typ inte kommer kunna slåss i början, utan att man får lära sig boxsas och mer street fight aktigt, men jag läste säkert fel för det verkar lite cp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Enligt Gamespot verkar det ju som om man typ inte kommer kunna slåss i början, utan att man får lära sig boxsas och mer street fight aktigt, men jag läste säkert fel för det verkar lite cp lite så kan det vara ja.. men man kan nog slåss men inte så bra i början Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Du kommer väl självklart att kunna slåss i början. Tanken är ju att du ska kunna lära dig nya tekniker och träna för att slåss hårdare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Enligt Gamespot verkar det ju som om man typ inte kommer kunna slåss i början, utan att man får lära sig boxsas och mer street fight aktigt, men jag läste säkert fel för det verkar lite cp haha d e klart han kan slåss men han kommer inte vara så bra han kommer och vara en sån som inte kan slåss men han vet hur man slåss om du fanttar va jag menar och sen kan du träna honom och du kan lära honom olika grejer det är typ som ''true crime state of LA'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Lär dig skriva. Snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 haha d e klart han kan slåss men han kommer inte vara så bra han kommer och vara en sån som inte kan slåss men han vet hur man slåss om du fanttar va jag menar och sen kan du träna honom och du kan lära honom olika grejer det är typ som ''true crime state of LA'' Jag skänker dig några punkter, vänta: ....................... varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ni fattar måste jag skriva perfekt här också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Egentligen itne, men jag förstod faktiskt inget utav det du skrev... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ni fattar måste jag skriva perfekt här också det förstod inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 och Så ni vet så jag e invandrare så jag bryr mig inte;) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 plus fattar inte ni så fattar nån annan så nästa gång jag skriver skit i det vf ska ni bry er jag skriver inte till er jag skriver till andra och de fattar men ni e lite kickade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 plus fattar inte ni så fattar nån annan så nästa gång jag skriver skit i det vf ska ni bry er jag skriver inte till er jag skriver till andra och de fattar men ni e lite kickade EDIT knapp uppe till höger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Blir en varning enligt den nya regeln. Försök att skriva bättre, eller inte alls! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts