Joey Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Använder Mozilla i linux red hat 9.0. Stör mig grovt på att posterna i invision powerboard forum blir helt cp. Finns det nå andra (bättre) webbläsare till linux? firefox, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag använder Firefox, Invisionfree fungerar alldeles utmärkt för mig. Dock så har jag Windows så jag vet inte om det är någon skillnad i Linux-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag använder Firefox, Invisionfree fungerar alldeles utmärkt för mig. Dock så har jag Windows så jag vet inte om det är någon skillnad i Linux-versionen. la in Firefox, och det funkar prima! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 har Internet explorer och Mozilla . Mozilla använder jag mest till www.findsounds.com för de me programet kan man ladda ner ljuden kan man inte med IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag ska snart installera linux på en av mina burkar, lär nog bli firefox på den... Hade för mig att det hette 'mozilla firefox' fast det kanske är 2 olika :"> ('Mozilla' 'Firefox') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts