Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Vad jag vet så är det väl ganska säkert att det kommer å va så? men jag vill ändå höra va ni tycker. ^^ Redigerad 1 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 till viss mån Ja, jätte häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag kommer eventuellt tycka att det är kul, första gången. Därefter kommer jag tröttna ganska snabbt på att behöva springa och käka. Det utvecklas åt fel håll enligt mig. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det roligaste med att äta är efekterna det får efteråt t.ex. man blir biffig och slår bättre, tjock och slår sämmre, smal och slår sämmre. Det finns inget bra sätt att lägga till dom funktionerna utan att man skulle behöva äta. Men det ska inte gå till överdrift utan man ska bara behöva äta i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Precis, man ska inte behöva springa jämt och ständigt. Sen ska det finnas bra mat som man inte blir onödigt tjock av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag ser VÄLDIGT fram emot att det är så. det kan bero på att jag gillar The Sims också. Men asså, få kunna ändra hans "personlia jag". Inte bara få honom blodig och nerslagen. Tufft å ha en stor hårding , å jag kör runt ganska ofta i stan så jag passerar många käk ställen tror jag.. inte spelat SA (har nått gemensamt me er (:!!!) så jag vet ju inte om käk ställerna e mitt i stan eller utanför.. (?) Men, jag tror nog det kommer finnas ganska många ställen å äta på. Och vad jag tror så kommer det väl finnas nån liten "mätare" som kanske visar hans läge med magen just då?.. tom eller full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag kommer eventuellt tycka att det är kul, första gången. Därefter kommer jag tröttna ganska snabbt på att behöva springa och käka. Det utvecklas åt fel håll enligt mig. Vote: Nej. Instämmer. Första gångerna...ja. Dom resterande 200 antal gångerna...nää. "Min CJ" kommer antagligen bli riktigt spinkig. Tror inte jag kommer orka gå me honom till pizzerian eller vad som nu finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Instämmer. Första gångerna...ja. Dom resterande 200 antal gångerna...nää. "Min CJ" kommer antagligen bli riktigt spinkig. Tror inte jag kommer orka gå me honom till pizzerian eller vad som nu finns Jag uppskattar gärna om man kan käka å bli större eller äta mindre å han blir spinkigare .. Men inte typ såhär "Ah, jag är härliga 80 kg" *tuggar i sig EN hamburgare* *poff, där står nu en 220 kg biff* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Vote: Ja, jätte häftigt Det ska inte gå till överdrift däremot, man ska inte behöva käka när man gör uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts