Donkeey Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jag har börjat att försöka göra bilar på Zmod och ja får in blueprintsen men bilen blir typ som ett kors jag kan inte få den att se normal ut hus ska ja göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ett kors?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag förstår vad du menar... Att typ framsidan inte matchar sidan på bilen, utan när du gör modellen av framsidan så hamnar den typ i mitten av bilen... Blir så på mig också, vet inte hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 mm.. så här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 skicka bilen och blueprintsen till mig så kan jag fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ok.. hur ska ja skicka det..?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) på msn?? Redigerad 1 augusti, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 xero_oscar@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 skicka bilen och blueprintsen till mig så kan jag fixa det kan inte du förklara här plz.. jag fattar inte ett sk*t av hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Innan ni börjar göra bilen ska ni sätta "krysset" där ni vill att sidan ska ligga. För från början ligger "krysset" i mitten och då hamnar bilen i mitten om man kollar framifrån. För att sätta ut krysset trycker man display-->place axis. Hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 eller bara en trycka punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts