MATRIX Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Blir det grav om någon i gänget dör?T.ex Blir skuten med Sniper i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 was? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 nej skulle inte tro det... tror bara alla andra kutar/kör därifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Alla dessa onödiga topics jag blir skit förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Hur kan man bli skjuten med en sniper i huvudet? Man kan bli skjuten AV en sniper i huvudet man träffas av en metal sak som kallas kula/patron eller nått inte av en sniper iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Så dina spekulationer är att om någon kastar en sniper i huvudet på en gängmedlem så blir han en grav, som i Worms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Han menar kanske fall det blir en grav på en kyrkogård när någon dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ingen idée att sörja över det förflutna. Bara att rekrytera en ny gängmedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Ingen idée att sörja över det förflutna. Bara att rekrytera en ny gängmedlem. Då hade det vart en enda stor stenhög om jag hade vart ledare eller fiende för det gänget Redigerad 1 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 på gammla golden eye till n64 kunde man träffa folk med snipern. man slår ju den på folk. Men jag tror inte att det kommer bli någon grav, iallfall om det inte är nån viktig medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Blir det grav om någon i gänget dör?T.ex Blir skuten med Sniper i huvudet. Jag tror att gängen bara e med dig i uppdragen och om nån i gänget dör blir det antagligen ( Mission Falied ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 så många som man kommer slakta och få dödade så är den nog ingen ide hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag tror att gängen bara e med dig i uppdragen och om nån i gänget dör blir det antagligen ( Mission Falied ) det kommer ju va så med alla viktiag medlemmar som smoke å de, men det kommer antagligen finnas "useless" som bara spatserar omkring vid gängets tillhåll.... är iaf vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) En Sniper är en krypskytt, det du menar är en Sniper-Rifle, ett krypskytetgevär. Sniper=person Sniper-Rifle=vapen. Redigerad 1 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 nån av CJ viktigaste polare kommer nog då i storyn och kanske få en grav? ni minns ju Diaz ''grav'' hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ni minns ju diaz "grav" vart då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 du vet, han fick ju en så kallad ''ståplats i furuviken'' han blev ju tydligen gjuten i en betongkar och sänktes ner i ett berg i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 du vet, han fick ju en så kallad ''ståplats i furuviken'' han blev ju tydligen gjuten i en betongkar och sänktes ner i ett berg i vattnet DIaz är lite pokémon aktig av sig det finns två "Diaz" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 juste... då är det väl inte han fast det ser ut som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) jag tror att man har gängmedlemmar som smoke och att man kan skaffa sig sånna som bara hänger efter en hela tiden och hjälper till.. i sånna fall ska jag fuska till mig massa pengar en gång och köpa av många och sjkuta alla på en plats där snuten inte kommer in (om jag hittar någon)... stackarna.. dem blir mina personliga slavar.. gör dem inte rätt får dem se på min "heat up" ghetto ord för pistol.. p.s. jag är ingen ghettoniggah p.s.2. jag kommer inte spara med alla pengar... fusk suger!!!!!! Redigerad 4 augusti, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts