danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Här kan ni lägga upp era screenshots från GTA som ni tycker är speciella. Jag har en bild här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Här kan ni lägga upp era screenshots från GTA som ni tycker är speciella. Jag har en bild här. varför spelar du detta skit spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 För att det inte alls är ett skitspel och är det första GTA och ger nostalgiska känslor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Det e fan inget skit spel.... Det är det bästa spelet i GTA serien punkt slut EDit: Vi posta samtidigt Marq Redigerad 1 augusti, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) är detta ett skitspel så är jag en skit...hmm... Redigerad 1 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 ja tycker det är ett bra spel! fast har det inte inlagt(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts