Elander Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 det med att man ska ha svårare att sno bilar tycker jag är en bra ide eftersom,om man då har en bil så tar man nog det mer lungt och inte förstör bilen så mycket i trafiken som jag brukar göra i vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 det med att man ska ha svårare att sno bilar tycker jag är en bra ide eftersom,om man då har en bil så tar man nog det mer lungt och inte förstör bilen så mycket i trafiken som jag brukar göra i vice city. mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Men hur ska man göra så det blir så?.. dom kanske låser dörrarna *s* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det kommer upp en skärm där man får gamla och chansa på rätt träffpunkter .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det kommer upp en skärm där man får gamla och chansa på rätt träffpunkter .... Det hade ju vart häftigt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts