EDur Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 tjenare skulle någon kunna göra en duett a-traktor http://www.epatraktor.se/galleri/856.jpg fast lägg två pipor upp bakom hytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Om du önskar en bil så får du önska en BRA! Ingen jävla gammal rostig A-traktor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EDur Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 den e fan inte rostig det är min a-traktor på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 eheheheh fint sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 haha fan vilken ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sexig dudde! Vad är det för dim på bakfälgarna? Ska se om jag kan försöka göra bilen till vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EDur Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) vet ej vad det där för bakfälger tror det är från någon van eller någon sånt.. tack shysst om du fixar in den Redigerad 31 juli, 2004 av EDur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sexig dudde! Vad är det för dim på bakfälgarna? Ska se om jag kan försöka göra bilen till vc.. jag har några dåliga bluprints på en duett/pv kan skicak dom till dig på msn när du loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 kan du sicka till mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 den skulle bli mycke grymmare om du tryckte in nåra 26 tummare och V8 på flaket...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Om du önskar en bil så får du önska en BRA! Ingen jävla gammal rostig A-traktor... Dra i bromsen! den är fan inte ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) den skulle bli mycke grymmare om du tryckte in nåra 26 tummare och V8 på flaket...!! Skulle nog inte få plats med ett par 26 tummare kanske ett par 19... BTW Snygg a-traktor! Redigerad 2 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
äpplet Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Snygg, men nja allt skulle inte behöva göras i detalj direkt ! Hoppas nån orkar göra den. Försökte göra en epa som första bil med slutsats att zmodeller är långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EDur Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 får hoppas att någon orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 fattar inte hur man kan tycka duetter är snygga.. men det är bara vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EDur Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 fattar inte hur man kan tycka duetter är snygga.. men det är bara vad jag tycker duetter var ju dom första som blev epor/a-traktor.. så jag tycker iaf att det är dom snyggaste och det är dom man tänker på om man säger epa/a-traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 duetter var ju dom första som blev epor/a-traktor.. det började som så att bönder byggde sina egna traktorer.. hemmabyggen.. det var så det började.. sedan upptäckte folk att duetter var lämpliga pga. riktig ram och förmodligen kostade dom säkert inte särskilt mycket förr i tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Skulle kunna göra den om jag fick tid. Håller just nu på med bl a en volvo 9033, stadshus, flygplan m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EDur Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Skulle kunna göra den om jag fick tid. Håller just nu på med bl a en volvo 9033, stadshus, flygplan m.m. du kan ju göra när du e klar med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jo *host* när jag blir färdig ja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts