Bubbli Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Om ni kör RTCW:ET så kan jag vara med men inte annars. Spel som är intresanta på MP: Jedi Academy, BF1942 (inkl. Road to ROme och Secret Weapons of WW2 och DC) GTA3:MTA. ch ET då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) mitt JK JA e fan mobbat det funkar inte längre.. Edit: Kan vi inte köra HL idag.... Orka vänta tills i morgon. Redigerad 1 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 He he vi kan inte lira idag tyvärr jag är borta för tillfället, kommer hem i morgon på morgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Idag kan jag tyvär inte va med... jahopp säkert ingen som saknar mig ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Idag kan jag tyvär inte va med... jahopp säkert ingen som saknar mig ändå... moh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts