motorsåg Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 När jag har köpt hyman condo så finns det en helikopter på taket.men när jag sparar sen och laddar sparningen så e helikoptern borta.Så för att ja ska kunna flyga måste jag öppna e n gammal sparning ock köpa om hyman codow HJÄLP MIG /motorsågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 De e samma sak för mig, ibland är den där och ibland inte, så kom tillbaka lite senare och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 När du sparat på Hyman condo och laddar och mavericken inte finns där så gå ut till cafét som finns utanför och titta upp mot bygnaden och vänta ett tag,slå sånder lite bilar eller nåt och gå sen upp,om inte,gör det igen,det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Kan ni flyga helikoptrar??vars hittar ni den??????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts