Jump to content

drömmar

kattälskaren
 Share

Recommended Posts

Jag drömde att jag satt så mycket vid datorn att jag fick synskador. Jag kunde bara öppna ena ögat. Sen gick jag till doktorn och jag var tvungen att välja mellan att amputera ena ögat eller tänderna :) riktigt verklig :shifty: när jag vaknade så blev jag skitglad för att jag kunde öppna båda ögonen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

drömde en gång att jag hade fått värsta viruset i datorn.. Vaknade fort och kollade att den var okej! skämt åsido. De värsta mardrömmar jag har haft har varit drömmar där jag varit jagad och sprungit som fan men inte kommit nån vart.. och att mina föräldrar ska dö eller något sådant..

när jag var liten så drömde jag att jag blev uppäten av en krokodil.. drömmer inte mardrömmar längre, har värre saker att tänka på,..

en annan dröm som jag drömt om har varit prov i skolan.. värsta som finns.. Eller att jag är kall om fötterna.. fast det är inte läskigt men jävla äckligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värsta drömmen jag haft är då jag drömde när jag, morsan och syrran skulle till nån äckligt avlägsen godisbutik som hade typ det bästa godiset i världen eller nåt. Men iaf, vi gick dit, köpte godiset och när vi gick tillbaka var man tvungen att korsa en bro, vi gick över den men mamma ramlade i och jag försökte dra upp henne, men det gick inte för hon drogs ner av näckrosor. Grät som fan i sömnen, det var skitverkligt :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värsta drömmen jag haft är då jag drömde när jag, morsan och syrran skulle till nån äckligt avlägsen godisbutik som hade typ det bästa godiset i världen eller nåt. Men iaf, vi gick dit, köpte godiset och när vi gick tillbaka var man tvungen att korsa en bro, vi gick över den men mamma ramlade i och jag försökte dra upp henne, men det gick inte för hon drogs ner av näckrosor. Grät som fan i sömnen, det var skitverkligt :'(

åhh vad sorgligt :'(

jag har drömmt att min familj lämnade bara mig hos några äckliga typer, det var läskigt :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

näckrosorna sträckte sig över henne och tog i allt vad dom kunde för att få ned henne, en av dom hade tillochmed en golfklubba som dom slog henne med..

(no offense men jag fick en rolig bild framför mig när jag läste att dom drog ner henne)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min senaste mardröm slutade faktiskt bra.

Jag körde i en röd bil med hela familjen på motorvägen, det var en varm och solig sommardag ute och jag måste kört i Sverige. Plötsligt ökade farten väldigt, som om jag gasade på för fullt och jag kunde inte hitta bromspedalen därför att det var mörkt och jag såg inte den. Jag kunde styra ganska bra men sen kom en rondell och jag körde nästan rakt igenom den, jag hörde att pappa sa att jag körde för långt ut i rondellen. Det var inte så många bilar på vägen så jag krockade aldrig. Efter rondellen körde jag vidare på motorvägen i full fart en stund men sen fick jag kontroll på bilen och jag bromsade in. Det slutade med att jag körde in på en bensinmack och vi tog det lungnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor