Jump to content

drömmar

kattälskaren
 Share

Recommended Posts

Drömde att jag hade barn och fru, och så bodde vi ute i skogen. En dag hörde jag ett skrik när jag huggde ved. Jag stack in och så att mitt barn låg död (han hade vkisst fått en kniv i skallen eller något). Jag ser min fru kolla på mig sen ser jag scream kom bakom henne högg av huvudet. scream fick tag i mig och högg mig i benet, fy fan vad det gjorde ont (de gör ju ont i drömmar i bland, men inte när man hoppar från byggnader :D ). I alla fal drog jag ur kniven från benet och högg sctream i halsen. sen var han död :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ofta man drömmer om ett spel.. Get a life boy!

Den värsta drömmen jag har haft var när hela vår familj var på semester i tyskland och vi åkte till nått stort nöjesfält.. Sen så åkte alla bergodalbanan och den var ashärlig, sen i högsta toppen så lossnade något och tåget for rakt ner i backen med alla i.. Jag kände vinden i håret och sen PANG! Och jag hoppar ur sängen.. Sen springer jag ner fort som fan till morsans o farsans rum och kollade om dom va där..

Var så satans äckligt.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ofta man drömmer om ett spel.. Get a life boy!

Den värsta drömmen jag har haft var när hela vår familj var på semester i tyskland och vi åkte till nått stort nöjesfält.. Sen så åkte alla bergodalbanan och den var ashärlig, sen i högsta toppen så lossnade något och tåget for rakt ner i backen med alla i.. Jag kände vinden i håret och sen PANG! Och jag hoppar ur sängen.. Sen springer jag ner fort som fan till morsans o farsans rum och kollade om dom va där..

Var så satans äckligt.. :D

vadå? spel är mitt liv :P (undrar om jag har nåt extraliv kvar :D )

Redigerad av the gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömde att jag hade barn och fru, och så bodde vi ute i skogen. En dag hörde jag ett skrik när jag huggde ved. Jag stack in och så att mitt barn låg död (han hade vkisst fått en kniv i skallen eller något). Jag ser min fru kolla på mig sen ser jag scream kom bakom henne högg av huvudet. scream fick tag i mig och högg mig i benet, fy fan vad det gjorde ont (de gör ju ont i drömmar i bland, men inte när man hoppar från byggnader :D ). I alla fal drog jag ur kniven från benet och högg sctream i halsen. sen var han död :D

Ummmmm.... Du har någ sätt scream för många gånger och spelat för mycket max payne :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft flera skumma drömmar...

Flera där jag har fått fly för mitt liv...

Fatta att man blev glad när man vaknade. =)

Men den man kmr ihåg mest var väl när jag sett nån vampyrfilm, så drömde jag att jag var på nåt riktigt ödsligt ställe..

Många kala döda träd, och rött i horisonten.

Helt plötsigt hörde jag stora skrik, och då var det massvis med skistora fladdermöss i luften, alltså minst jag 6 gånger om var varje fladdermus, och de jagade mig.

Det kommer jag fortfarande ihåg än idag, fast det var flera år sen jag drömde det. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I natt drömde jag att min familj, och mina kusiner var i typ Falkenberg eller nått, och så skulle jag och min kusin bo i en stuga, men där spökade det, TVn sattes på bara sådär mm. Sen gick jag med min pappa ner i ett parkeringshus, då blev pappa en vampyr och hoppa på en gubbe som var där, han bet honm och lapade blod, då kutade jag iväg. Sen märkte jag när jag kommit uipp för några trappor att jag fått päls, jag hadde blivit en varulv :P .

Sen vaknade jag och hadde den där känslan, att exakt detta har jag upplevt/drömt förut :huh:

Tror att denna drömmen var en blandning av : Att jag var i falkenberg med min familj och mina kusiner förra veckan, filmen Blade, filmen Harry Potter och fången från Azkaban.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor