kattälskaren Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Vilker e den värsta dröm ni har vart med om?Min var att bli jagad av jättebin och sen gömde jag min under en byrå men växte och fastnade och så stack en mig och jag spydde i drömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Drömde att jag hade barn och fru, och så bodde vi ute i skogen. En dag hörde jag ett skrik när jag huggde ved. Jag stack in och så att mitt barn låg död (han hade vkisst fått en kniv i skallen eller något). Jag ser min fru kolla på mig sen ser jag scream kom bakom henne högg av huvudet. scream fick tag i mig och högg mig i benet, fy fan vad det gjorde ont (de gör ju ont i drömmar i bland, men inte när man hoppar från byggnader ). I alla fal drog jag ur kniven från benet och högg sctream i halsen. sen var han död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 drömde efter att ha sett "smittzonen" att min mamma skulle dö... o alla visste de... jag grät som fan i sömnen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) drömde att kingdom hearts 2 inte skulle komma ut :'( .... nästa natt drömde jag att det hadde kommit ut Redigerad 31 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Men ofta man drömmer om ett spel.. Get a life boy! Den värsta drömmen jag har haft var när hela vår familj var på semester i tyskland och vi åkte till nått stort nöjesfält.. Sen så åkte alla bergodalbanan och den var ashärlig, sen i högsta toppen så lossnade något och tåget for rakt ner i backen med alla i.. Jag kände vinden i håret och sen PANG! Och jag hoppar ur sängen.. Sen springer jag ner fort som fan till morsans o farsans rum och kollade om dom va där.. Var så satans äckligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Men ofta man drömmer om ett spel.. Get a life boy! Den värsta drömmen jag har haft var när hela vår familj var på semester i tyskland och vi åkte till nått stort nöjesfält.. Sen så åkte alla bergodalbanan och den var ashärlig, sen i högsta toppen så lossnade något och tåget for rakt ner i backen med alla i.. Jag kände vinden i håret och sen PANG! Och jag hoppar ur sängen.. Sen springer jag ner fort som fan till morsans o farsans rum och kollade om dom va där.. Var så satans äckligt.. vadå? spel är mitt liv (undrar om jag har nåt extraliv kvar ) Redigerad 31 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Öh, det värsta jag har drömt är att jag blev knuffad från en byggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 När jag var yngre drömde jag ofta att jag föll långsamt för ett stup men precis innnan jag skule landa så vaknade jag... Det var aningen scary... Men gubben i Scream filmerna heter väll inte scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 När jag var yngre drömde jag ofta att jag föll långsamt för ett stup men precis innnan jag skule landa så vaknade jag... Det var aningen scary... Men gubben i Scream filmerna heter väll inte scream Han heter "ghostface" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Drömde att jag hade barn och fru, och så bodde vi ute i skogen. En dag hörde jag ett skrik när jag huggde ved. Jag stack in och så att mitt barn låg död (han hade vkisst fått en kniv i skallen eller något). Jag ser min fru kolla på mig sen ser jag scream kom bakom henne högg av huvudet. scream fick tag i mig och högg mig i benet, fy fan vad det gjorde ont (de gör ju ont i drömmar i bland, men inte när man hoppar från byggnader ). I alla fal drog jag ur kniven från benet och högg sctream i halsen. sen var han död Ummmmm.... Du har någ sätt scream för många gånger och spelat för mycket max payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Jag typ blev skjuten och föll från n byggnad Redigerad 1 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag drömmer nästan bara helt meningslösa drömmar om vad som helst, aldrig några mardrömmar nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 min värsta dröm va när ja drömde om att vi bodde i en stuga i skogen o nån snubbe me en machete kom in o döda mina syskon o föräldrar, sen vaknade ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Min värsta dröm var att alla i min skola blev mördade av en mysko kille. Sen började dom leva igen och då dödade dom mig..sen vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Jag har haft flera skumma drömmar... Flera där jag har fått fly för mitt liv... Fatta att man blev glad när man vaknade. =) Men den man kmr ihåg mest var väl när jag sett nån vampyrfilm, så drömde jag att jag var på nåt riktigt ödsligt ställe.. Många kala döda träd, och rött i horisonten. Helt plötsigt hörde jag stora skrik, och då var det massvis med skistora fladdermöss i luften, alltså minst jag 6 gånger om var varje fladdermus, och de jagade mig. Det kommer jag fortfarande ihåg än idag, fast det var flera år sen jag drömde det. =) Redigerad 1 augusti, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) I natt drömde jag att min familj, och mina kusiner var i typ Falkenberg eller nått, och så skulle jag och min kusin bo i en stuga, men där spökade det, TVn sattes på bara sådär mm. Sen gick jag med min pappa ner i ett parkeringshus, då blev pappa en vampyr och hoppa på en gubbe som var där, han bet honm och lapade blod, då kutade jag iväg. Sen märkte jag när jag kommit uipp för några trappor att jag fått päls, jag hadde blivit en varulv . Sen vaknade jag och hadde den där känslan, att exakt detta har jag upplevt/drömt förut Tror att denna drömmen var en blandning av : Att jag var i falkenberg med min familj och mina kusiner förra veckan, filmen Blade, filmen Harry Potter och fången från Azkaban. Redigerad 1 augusti, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 min e typ att en tornado att pajat skit mycket i hela världen så står jag ensam på en sor åker då kommer dennna enorma tornardo emot mig men som tur va han jag vakna innnán den döda mig Men känslan att stå där o kolla på den kommande mot mig e äcklig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ummmmm.... Du har någ sätt scream för många gånger och spelat för mycket max payne spelar inte max payne Men jag har sett scream ett antal gånger. Ja ghostface heter han ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 När jag var 5 år så hade jag läst en serietidning där björnligan kidnappade Jokim.... Drömde sedan mardrömar i en vecka om att Björnligan jagade mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Drömde att min storebror dog och att mitt enda minne av honom var en rostemacka..... jag grät när jag vaknade, den var så verklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts