skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Men vafan du får tycka vad du vill. Och vi andra också... så sluta säg att det är sjukt att gilla att döda på spel för det är SKITKUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Då fattar jag varför jag ville ha screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 modda GTAIII o döda folk i parken på natten på andra ön låter tufft...kanske kan nån modda om hela VC till detta spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 modda GTAIII o döda folk i parken på natten på andra ön låter tufft...kanske kan nån modda om hela VC till detta spel... Lekte i fem min på google o paint shop pro 8 Skapade ett omslag till PS2 http://www.freewebs.com/jedvinstam/cover.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Lekte i fem min på google o paint shop pro 8 Skapade ett omslag till PS2 http://www.freewebs.com/jedvinstam/cover.JPG Inte till Pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 1. Den var felstavad 2. Den ska vara till PC, inte till Gaystation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 http://tekman.mine.nu/mm/mord6.jpg Det va ju det avhuggna Jason huvudet som jag skickade till dig ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Herrejävlar! Hade det spelet funnits, så hade jag GARANTERAT köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) 1. Den var felstavad 2. Den ska vara till PC, inte till Gaystation happ...då gör ja en till PC då... EDIT: Nu har ja fixat den... Redigerad 1 augusti, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det låter spännande. Men Doom3-motorn skulle inte heller vara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nä då, men den skulle nog inte kunna hantera så stora miljöer! och den är ju anpassad för första-person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nä då, men den skulle nog inte kunna hantera så stora miljöer! och den är ju anpassad för första-person. Alltså, jag har inte fattat än, ska ni göra det här spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nej.... :'( Inte inom de närmaste tio åren iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts