pinner Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/screenindex.html 18 nya bilder bland annat från gymmet. En del gammla bilder också. Dessutom finns det en preview http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103822.html Redigerad 31 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Fan vad najs, STRAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Fan vad najs, STRAND! han har nog joggat lite men villar en sekund... eller två Edit: vad mysigt det ser ut i bakgrunden med hus/höghus och så jag kommer det här spelet! Redigerad 31 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Hoppas den här är mer aktiv.. Min första tanke var neeeej! Men vad dåligt, bara 1 ny sak i artikeln, och det var att man kunde göra tricks. Så mycket för "some exclusive stuff" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Nu e det bekräfftat att man inte bara går in i ett svart hål och sen kommer man ut och är smal utan man får gå in och träna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Varför funkar inte bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Najsiga lampor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Fan vad najs, STRAND! Jag ber till gud att den här stranden inte är gigantisk och inte ett dug aktiv! Men den såg ganska ball ut faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag kan inte se bilderna på Gamespot.. Hur kan man få dom att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts