The Dude Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Men man måste ju acceptera att det finns tokstollar som kallar sig anarkister som slår sönder skyltfönster så finns det nazister... Du kan ju inte bestämma över tex nazister och säga att det är fel, då är du inte bättre än dem...' Det är klart som fan att vi inte ska acceptera att det finns, tycker du att det är acceptabelt att folk ska bli utsatta för sabbotage för några idioter är sura på systemet? Dom är ju dessutom rätt tröga. AFA tex, Anti-fascistisk-aktion, använder våld för att göra sig hörda, det är ju isf dom som är fascister. Nazister in my ass, varför skulle man acceptera dom? är inte jag bättre än dom för det, dom som vill att bara den ariska rasen ska finnas och alla andra ska utrotas eller behandlas som skit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 det behöver man inte tycka om man är kommunist, finns olika sortes och det beror på hur insatt man är i det, jag sa vad jag står för och det är de jag står hos kommunisternas tankar om facismen! Du verkar vara en äkligfacist så som du pratar om utbildningen! Finns folk som har svårt i skolan och högermesarna gör inte ett skit för att dom ska få nån hjälp, jag va en av dom som hade vårt i skolan! antingen är du kommunist eller så är du inte kommunist! Och kommunismens "grej" är ju att alla ska vara lika värda. Men inte fan behandlar kommunisterna folket lika värda! Ni snackar skit om alla som inte tycker som er! Ni slår sönder saker och allt möjligt... Man kan ju inte kriga för att få fred? Det är precis vad kommunisterna gör. Usch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 antingen är du kommunist eller så är du inte kommunist! Och kommunismens "grej" är ju att alla ska vara lika värda. Men inte fan behandlar kommunisterna folket lika värda! Ni snackar skit om alla som inte tycker som er! Ni slår sönder saker och allt möjligt... Man kan ju inte kriga för att få fred? Det är precis vad kommunisterna gör. Usch. Det är skillnad på att vara kommunist och kalla sig kommunist. Sedan kan man ju knappast kalla sig kommunist om man inte är politiker eller lever i enn kommunistiskt samhälle. Det funkar liksom inte eftersom hela samhället måste sammarbeta för att bli kommunistiskt vilket är omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Stick du, kom inte och säg till mig vilka vägar jag ska gå, jag vet väll för fan vad jag är själv eller, du behöver inte lära upp mig?? Det är vänster-extrimister som slåss och sånt...du snackar som du vet ett skit om det, men det gör du inte! Jag har kommunisktiskt tänkande i vissa frågor, och neutralt i andra. Det är okej med rika människor men dom äcklerna trycker ner dom fattigare, dessutom vadå vara politiker för att vara kommunist, är du helt körd eller?? Finns inga lagar på hur man ska vara för att tycka och tänka. Jag är kommunist och kallar mig det, jag tycker det är fel att visa överdriver med våld men det är sånt högern får ta när dom vägrar att lyssna verbalt, jag va på reclaim the street men inte fan slogs jag för det,? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Stick du, kom inte och säg till mig vilka vägar jag ska gå, jag vet väll för fan vad jag är själv eller, du behöver inte lära upp mig?? Det är vänster-extrimister som slåss och sånt...du snackar som du vet ett skit om det, men det gör du inte! Jag har kommunisktiskt tänkande i vissa frågor, och neutralt i andra. Det är okej med rika människor men dom äcklerna trycker ner dom fattigare, dessutom vadå vara politiker för att vara kommunist, är du helt körd eller?? Finns inga lagar på hur man ska vara för att tycka och tänka. Jag är kommunist och kallar mig det, jag tycker det är fel att visa överdriver med våld men det är sånt högern får ta när dom vägrar att lyssna verbalt, jag va på reclaim the street men inte fan slogs jag för det,? Ursäkta men har jag attackerat dig på nåt sätt eller? Jag förklarade bara vad kommunism var för alexxx. Klart som fan man inte kan vara kommunist i ett ickekommunistiskt samhälle. Man kan ha kommunistiska tankar och värderingar men inte vara kommunist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 det behöver man inte tycka om man är kommunist, finns olika sortes och det beror på hur insatt man är i det, jag sa vad jag står för och det är de jag står hos kommunisternas tankar om facismen! Du verkar vara en äkligfacist så som du pratar om utbildningen! Finns folk som har svårt i skolan och högermesarna gör inte ett skit för att dom ska få nån hjälp, jag va en av dom som hade vårt i skolan! Kalla mig fascist igen så jävlar... EoD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Min bror är vänsterextremenist och han slåss inte, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 fan vad tufft nassar vs CJ gäng.. haha fan vilken fight det skulle bli... Snarare NAzzar vs CJ 0-10 till CJ typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 skulle vara kul men inte mesiga skulle dom va det ska ju vara lite action innan man slår ner dom dom ska ju inte va mesiga som små flickor heller Näe ! Mesiga som små pojkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 NAzzarna/Rassarna (Håller inte koll) kommer med Hit**r Mustach och mittbena Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 NAzzarna/Rassarna (Håller inte koll) kommer med Hit**r Mustach och mittbena Öh är Hitler ett namn som behöver censureras eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Kalla mig fascist igen så jävlar... EoD. Vad ska du göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tycker den här har spårat ut lite. Skapa en tråd om politiskt tänkande i allmänt om det är det ni vill snacka om. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts