emo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 skulle det inte vara lite ballt med ett nazistgäng eller ett kommunist gäng. fan va skönt att springa runt och mörda dem hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jo, det skulle vara rätt skön känsla att som svart (inte jag, CJ) slå ner några nazzar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 fan vad tufft nassar vs CJ gäng.. haha fan vilken fight det skulle bli... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker verkligen inte att dom ska gå i den riktningen. Det känns inte GTA... That's to heavy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker det skulle vara kul, men då skulle nazisterna framstå som ganska mesiga tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Tycker att det börjar bli lite hets mot folkgrupp här. Jag tycker att det är lika förjävligt att man säger att man ska mosa "nassar/komunister" som man säger att man ska mosa negrer. Jag är INTE nazist/rasist. *edit* ändrade lite. Redigerad 1 augusti, 2004 av Flaky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Är du nynazist själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja jag tycker att nassar ska vara med men dom ska vara som i 51th State asso skit mesiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja jag tycker att nassar ska vara med men dom ska vara som i 51th State asso skit mesiga. tycker dom kan vara ett skämt och vara lite bögiga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker att det börjar bli lite hets mot folkgrupp här. Jag tycker att det är lika förjävligt att man säger att man ska mosa "nassar" som man säger att man ska mosa negrer. Håller med till 50%! Det skulle vara fel och okänsligt att ha med nazister/kommunister och få dom att framstå som mindervärdiga (hmm ok nazister kanske) men det är inget fel på kommunister, dom tycker bara inte som jag, det är inget brott. Nazister däremot borde inte respekteras med tanke på vad dom vill mot vissa folkgrupper. Skulle vara onödigt att ha med det i San Andreas, bara ställa till problem. Men jag måste erkänna att man ibland känner ett sug att spela RTCWolfenstein och blåsa skallen av några nassar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag tycker håller med EvilOL här, till viss del.. Även om jag tycker att rasister/nazister har helt fel åsikter så kan jag inte hata dem, eftersom de har aldrig gjort mig nånting. Det vore att sjunka till deras nivå att hata någon/något som inte har gjort dem någonting..Detta betyder inte att jag respekterar deras åsikter eller är en själv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Är du nynazist själv eller? Erm...bara för han tycker så där..behöver man väll inte vara nynazist? Nä..ja tycker man inte ska ha nått speciellt sorts gäng med i sa.. det var bra i vc kan fortsätta så... tror folk skulle bli riktigt förbannad om man hade Kommunistgäng med Redigerad 1 augusti, 2004 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 skulle vara kul men inte mesiga skulle dom va det ska ju vara lite action innan man slår ner dom dom ska ju inte va mesiga som små flickor heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Erm...bara för han tycker så där..behöver man väll inte vara nynazist? Nä..ja tycker man inte ska ha nått speciellt sorts gäng med i sa.. det var bra i vc kan fortsätta så... tror folk skulle bli riktigt förbannad om man hade Kommunistgäng med vad tusan? det var ju kommunister med i GTA2 ju. det blev inga gnälligheter mot dem ju. eller vart det det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ryska maffian var det väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ryska maffian var det väl? Han kanske tänker på Harikrishna(stavning). Men dom var väl inte kommunister? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker att det börjar bli lite hets mot folkgrupp här. Jag tycker att det är lika förjävligt att man säger att man ska mosa "nassar" som man säger att man ska mosa negrer. hets mot folkgrupp!!!!!!!!!!!!!!! är det inte hets mot folkgrupp att döda yakusa ledaren i gta3 med tanke po att yakuza finns på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Håller med till 50%! Det skulle vara fel och okänsligt att ha med nazister/kommunister och få dom att framstå som mindervärdiga (hmm ok nazister kanske) men det är inget fel på kommunister, dom tycker bara inte som jag, det är inget brott. Nazister däremot borde inte respekteras med tanke på vad dom vill mot vissa folkgrupper. Skulle vara onödigt att ha med det i San Andreas, bara ställa till problem. Men jag måste erkänna att man ibland känner ett sug att spela RTCWolfenstein och blåsa skallen av några nassar vilken diktator lät döda mest människor under den tid dom höll på? stalin eller hitler... ? nazister skall la inte behöva framstå som mesigare än andra? oftast är det ju ganska biffiga personer som är nassar... så lite realism vore ju bäst. men jag tycker då fan inte heller att det skall vara varken nazister eller kommunister med i grand theft auto. detta är ju fan ett spel som handlar om våld och bilar!! inte nån politik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tycker det skulle vara kul, men då skulle nazisterna framstå som ganska mesiga tycker jag... nä jag tycker inte värkligen inte den ska vara mesigare än några andra gäng... alltså jag snackar inte att den ska spribga runt på gatorna med overol och hitler mush utan med jeans, boots och bombarjacka med rakade skallar typ... men man ska vara emot dem i spelet menar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Han kanske tänker på Harikrishna(stavning). Men dom var väl inte kommunister? Hare krisnha är en religiös grupp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts