alley Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 hejhej jo, vikket uppdrag måste jag ha klarat för att köpa det där stället man får flygplan...? och en fråga till vad har man företagen till? för att göra uppdrag eller nåt annat...? tack på förhud.... ehh! förahand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 du måsta ha klara alla huvud uppdrag innan du kan köpa nått bolag och det är till för missons ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 hehe... jättekul , du måste ha klarat "shakedown", första uppdraget i vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 när man fixsat shakedown kan man köpa alla företag eller baravissa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 ja, det kan jag iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jaaa juste (allvarlig röst inget trams!!) det e korrekt jag tänkte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts