Blues Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jag vill gärna byta namn/nick eller vad ni nu vill kalla det... jag vett att man ska skicka PM till hultan men är det nåt specielt man ska skriva till exempel: "hej jag vill gärna byta namn från the gamemaster till .........." eller "the gamemaster till ........." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 In the long run.. does it really matter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Du ska bara skriva vad du vill byt namn till, inte ge det hemliga lösenordet och få de tre hemliga nycklarna till stadsbanken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Ja om du inte fattar dig formellt blir Hultenius rosenrasande och du ryker direkt! Nä men skriv bara att du vill byta namn. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts