Jacker Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag tycker att det låter för lite med det. Tänk på att ca 3/5 kommer utgöras av storstäderna och på resten ska 12 byar, ett stort berg, skog, öken och massor va annat rymmas . Skulle låta lite mer rymligt om själva landsbygden var 5 gånger större en VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har alltid tyckt att det är för litet.. men jag har inte sagt nåt för då skulle väl hela forumet vändas mot mig eller nåt ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Då var vi 2- Välkommen till klubben skribb! Ska vi starta forum om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag tror nog inte det blir för litet?? För tänk 5 vice städer det blir nog rätt mycket, och 3 som städer och på 2 vice städer tror jag dom får plats med rätt mycket?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Tycker också det verkar lite om det är ytan dom menar med storleken. Det blir ju liksom inte mycke landsbyggd kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 LOL! Klaga på storleken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Men fatta ! det är faktiskt rätt lite.. med tanke på att det är en hel stat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sen kanske dom propotionerar ner det lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Men fatta ! det är faktiskt rätt lite.. med tanke på att det är en hel stat! Jo det kanske det är. Men när man ser det ur mitt snedvridna komiska perspektiv får jag det till klar underhållning! Från början trodde alla att SA skulle vara en stad. Det avslöjas att det blir en stat, höga jubel. Det avslöjas att det kommer 4-5 gånger större än VC, ännu högre jubel. Några månader senare: "F*n va litet för att vara en stat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Ur det perspektivet var det jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sen kan det ju mycket väl vara 6 gånger större än Vice City... då blir det som ett Vice City mellan varje stad. Det är väl rätt mycket? Speciellt om man gör d lite smalare men längre... blir en bit mellan städerna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts