equlajzer Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Precis. Jag snurrar runt och runt och runt så fort jag börjar spela Vice City. Gubben vänder sig neråt mot marken och kameran cirkulerar runt och runt. Någon som stött på detta problemet förut och vet hur man löser det? Tack på förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 För mig brukar det hjälpa att bara röra på musen (datormusen era pervon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Eller någon form utav cursorkey på tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 En inkopplad Joystick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
equlajzer Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Tack så mycket.... ....och vinnaren är : Speeder! Glömde att jag hade den inkopplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts