Kalan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag kanske ska köpa EUro 2004, behöver man Fifa 2004 för att köra det? Tror inte det... Jag har testat Fifa 2003 på X-Box, det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Pro Evolution Soccer-serien är bättre spelmässigt, bättre känsla för fotbollsälskare. Men fifa har ju alla namn och det är därför spelare köper spelet ! WE8 har La Liga, Serie A licenserade . PES4 kommer antagligen oxå ha det och kanske får fler licenser . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Pro Evolution Soccer-serien är bättre spelmässigt, bättre känsla för fotbollsälskare. Men fifa har ju alla namn och det är därför spelare köper spelet ! WE8 har La Liga, Serie A licenserade . PES4 kommer antagligen oxå ha det och kanske får fler licenser . Förlåt att jag drar upp en gammal tråd men på mitt PES 3 som jag köpte idag så går spelet i slow-motion, varför det? Är de någon som vet hur jag ska göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts