danil89 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Har ni sett de konstiga och roliga filmerna Mongo från yttre rymden med ungdjävlarna, SML (Super Mario Långben) och myspersson. Skaparna av filmerna har scannat in serier från kalle anka och musse pigg sedan har de ändrat texten i pratbubblorna och lagt in konstiga röster till de olika karaktärerna. Jag rekommenderar en titt på någon av de många filmerna på sidan, man skrattar säkert efter filmen. Bredband är bra att ha när man ska ladda ner filmerna. Sidan har ett eget forum som ser bra ut. Adressen är Här PS: Knarkträdet är den nyaste sml-filmen, den har inte jag sett. De hade en undersökning på deras forum om vilken röst som var knäppast, SMLs röst vann, jag tycker också att hans "knarkhesa" röst är knäppast. Redigerad 30 juli, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Klart man har sett, adressen är sml.mine.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Klart man har sett, adressen är sml.mine.nu Nej, den adressen är till Quake3-klanen SML, men dom länkar till mongo.mine.nu som är den riktiga adressen. Självklart har man sett filmerna, knarkträdet är lätt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 KLART JAG SETT FILMERNA!!! Min Bluea psykel... du ser ju lika dåligt som en flädermjus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Den blåa cyklen är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 "Spring inte så fort, jag blir ju för fan trött i handen.." Har sett alla avsnitt.. Gillar Arne Weises jul program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Har sätt dom många gånger "The har shit and the burk" rockar hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Mongofilmerna är ju gamla men roliga speciellt SML ramlar i hundra år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Dom filmerna är "lolliga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Men dom nya är inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts