Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag tycker grillen ser snyggast ut så men om du inte gillar den kan du ju ta och skita i den självklart ska ja skita i den precis som jag skiter i vad ni säger, jag har rätt till en åsikt om du kommer ihåg så är sverige ett fritt land, jag tycker din "bodcat" är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc och vad ska du göra åt saken? kan du förklara för mig vad dom konstigt skuggade rören på sidan under dörren ska föreställa för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Det skulle kunna vara ramförstärkare, avgasrör, nosrör, vad som helst, bra ser det då ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Bara satte dit rören för jag tyckte att det passade Redigerad 31 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) självklart ska ja skita i den precis som jag skiter i vad ni säger, jag har rätt till en åsikt om du kommer ihåg så är sverige ett fritt land, jag tycker din "bodcat" är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc och vad ska du göra åt saken? kan du förklara för mig vad dom konstigt skuggade rören på sidan under dörren ska föreställa för nåt? griimn skrev: "är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc"... ...då har du inte sett min första. lol Redigerad 31 augusti, 2004 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 griimn skrev: "är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc"... ...då har du inte sett min första. lol allas första gjorda bil är väl ful ( men inte min hotrod ) men man kan ju ändå ta kritik och förbättre sånt som ser uppenbart fult ut, och sen benvit... jag behöver ingen mellanhandel/tolk jag kan prata med honom utan att du kommer med dina fjesiga kommentarer om att allt är så vacker att du hade kunnar göra bilen med barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Jag kan ju erkänna att den inte e så jättesnygg , men iallafall snyggare än original.... Men jag har inte gjort nått på den på typ 2 månader... För jag håller på med annat typ bmw:n och en merca tillsammans med copstar... Redigerad 31 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 den e snyg!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 allas första gjorda bil är väl ful ( men inte min hotrod ) men man kan ju ändå ta kritik och förbättre sånt som ser uppenbart fult ut, och sen benvit... jag behöver ingen mellanhandel/tolk jag kan prata med honom utan att du kommer med dina fjesiga kommentarer om att allt är så vacker att du hade kunnar göra bilen med barn Åh shit vad jobbig och omogen du är.. Hur gammal är du egentligen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Åh shit vad jobbig och omogen du är.. Hur gammal är du egentligen..? haha har jag hittat din svag punkt eller? du börjar bli ganska irriterad frågan är ju hur gammal du är, du verkar ju inte fatta ett skit... för att veta min ålder så kan du ju trycka på namnen "Griimn" smartarsle haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 haha har jag hittat din svag punkt eller? du börjar bli ganska irriterad frågan är ju hur gammal du är, du verkar ju inte fatta ett skit... för att veta min ålder så kan du ju trycka på namnen "Griimn" smartarsle haha Jag har inte så dåligt självförtroende att jag känner att jag måste vinna med att förolämpa dig, även fast du beter dig som en tjockskalle.. Och lär dig grammatik för fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag har inte så dåligt självförtroende att jag känner att jag måste vinna med att förolämpa dig, även fast du beter dig som en tjockskalle.. Och lär dig grammatik för fan.. ånej! jag glömde ett A ! fan va hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Griimn, det hemska är att du inte kan uppföra dig och att vi får lida för det Redigerad 31 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 jag vet är det inte paradiset!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 ånej! jag glömde ett A ! fan va hemskt! Vad sägs om stora bokstäver, punkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vem fan ids skriva ut såna skitsaker på internet? Sånt andvänder man bara när man skriver uppsatser, recensioner och sådant. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vem fan ids skriva ut såna skitsaker på internet? Sånt andvänder man bara när man skriver uppsatser, recensioner och sådant. Nöjd? Så grammatik är skit? Tänk om alla skrev utan punkter, skiljetecken, stora bokstäver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tänk om alla vore träskalliga töntar som du Benvit, hade det varit bättre? Sluta klaga på Griimns stavning, det tillför inte direkt något till diskussionen om trådskaparens bilmod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tänk om alla vore träskalliga töntar som du Benvit, hade det varit bättre? Sluta klaga på Griimns stavning, det tillför inte direkt något till diskussionen om trådskaparens bilmod. "Ooh, Namecalling.." Har du läst hela tråden? Tydligen inte.. Jag vidhåller fortfarande att bilmodden ser bra ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 "Ooh, Namecalling.." Har du läst hela tråden? Tydligen inte.. Jag vidhåller fortfarande att bilmodden ser bra ut.. lol och du kan tydligen inte läsa alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Dessa nya medlemar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts