asshumla Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu ser den ut så här: fin som fan ! osså med camoflagen jag la upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ska fixa ett par snygga fälgar och feta däck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ska fixa ett par snygga fälgar och feta däck... det har jag men dom kanske itne passar den men logga in på msn så skickar jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Fan va snygg , men du skulle färga om misilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 sry att säga detta men den var faktiskt ful Håller med. Bobcaten är en ful bil att modda på. Bodcaten kan knappt inte bli snygg. Den ser ut som om den är tagen ur pokémon. Det skulle blivit snyggare om du hade valt nån annan bil. Men ja menar då inte att vara taskig för det är bara hur jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Jaha så trevlig man kan va då Den är ju iallafall snyggare än original.... Jag kunde ju inte sätta på på minigun och misiler på en mananav eller nån annan bil... det blir ju inte rätt stuk... Det måste va en jeep/pickup och bobcaten passade bra så jag tog den! Redigerad 29 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 den e gö skit snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 THX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker den hur snyggt gjorde som helst!, Du ska inte bry dig så mycket om vad Grimn säger, han tyckte denna bil var snyggt gjord.. euh.. (Inte jag som har gjort den..) Redigerad 30 augusti, 2004 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Har börjat med en Militär bobcat men jag skulle behöva en bra kamoflague(stavning?) bild som texture till bilen... Om ni har nån så skulle det va bra om ni kunde ladda upp den Här är en liten screen: vad använder du för program kan skicka progragrammet till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker den hur snyggt gjorde som helst!, Du ska inte bry dig så mycket om vad Grimn säger, han tyckte denna bil var snyggt gjord.. euh.. (Inte jag som har gjort den..) när du fyller 10 och lär dig zmodeler så fattar du vad som är så jävla fult me bobcaten din lilla n00b förlåt om jag berömt honom för att han fattar hur man gör saker i zmodeler, det ska aldrig hända igen! jag lovar!! jag har sagt att den är snygg för att vara hans första, inte snyggast av alla bilar någon någonsin gjort i 3d i hela oändliga universum Redigerad 30 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 när du fyller 10 och lär dig zmodeler så fattar du vad som är så jävla fult me bobcaten din lilla n00b förlåt om jag berömt honom för att han fattar hur man gör saker i zmodeler, det ska aldrig hända igen! jag lovar!! jag har sagt att den är snygg för att vara hans första, inte snyggast av alla bilar någon någonsin gjort i 3d i hela oändliga universum Jo host, just det.. (HAHAHAHAHAAHAA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jo host, just det.. (HAHAHAHAHAAHAA) tips, låtsas inte vara einstein om du inte fattar ett skit om det du pratar om... du vet väl inte ens hur man gör en kub i zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 tips, låtsas inte vara einstein om du inte fattar ett skit om det du pratar om... du vet väl inte ens hur man gör en kub i zmodeler Det gör jag inte heller man jag vet vad som ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) men näh! tydligen inte !! normal människas grill och dum människas grill markerat med rött sätter man ihop så hela grillen får avrunade kanter, man gör inte 8 rör till en grill när man kan göra 4 Redigerad 30 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Griimn! du får börja tänka på din attityd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Han kanske tyckte att det var det snyggaste alternativet, ser mer "maskulint" ut då.. Grimn: Du har inte lite uppdämd ilska inom dig, gå och se en kurator eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag tycker den hur snyggt gjorde som helst!, Du ska inte bry dig så mycket om vad Grimn säger, han tyckte denna bil var snyggt gjord.. euh.. (Inte jag som har gjort den..) O va fan har det med saken att göra om min bil är ful eller inte!!!!!!! Du som inte ens kunde göra en kub fattar antagligen inte att det är jävligt svårt att göra en bil till spelet som funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 men näh! tydligen inte !! normal människas grill och dum människas grill markerat med rött sätter man ihop så hela grillen får avrunade kanter, man gör inte 8 rör till en grill när man kan göra 4 Jag tycker grillen ser snyggast ut så men om du inte gillar den kan du ju ta och skita i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 O va fan har det med saken att göra om min bil är ful eller inte!!!!!!! Du som inte ens kunde göra en kub fattar antagligen inte att det är jävligt svårt att göra en bil till spelet som funkar Nej, jag kan inte göra en kub eftersom jag inte prövat. Jag tog din bil som exempel. Sluta ta så illa upp med vad någon säger.. Fan haru ingen självkänsla..! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts