Fireblade Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Har börjat med en Militär bobcat men jag skulle behöva en bra kamoflague(stavning?) bild som texture till bilen... Om ni har nån så skulle det va bra om ni kunde ladda upp den Här är en liten screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Slipnkot @ Snyggt! , DET MENAR DU INTE VA. Jag tror att du menar "SKIT SNYGGT !" Redigerad 30 juli, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ser att du satt dit miniguns och raketer går det att skjuta med dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 så jävla grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Har börjat med en Militär bobcat men jag skulle behöva en bra kamoflague(stavning?) bild som texture till bilen... Om ni har nån så skulle det va bra om ni kunde ladda upp den Här är en liten screen: du borde göra så att nån kan sätta sig vid vapnet som sitter på flaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Har börjat med en Militär bobcat men jag skulle behöva en bra kamoflague(stavning?) bild som texture till bilen... Om ni har nån så skulle det va bra om ni kunde ladda upp den Här är en liten screen: jag hittade dom här ! duger dom ? Redigerad 31 juli, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) gör en stol på flaket och sätt en baksäte dummy där så folk sitter vid maskingeväret!!! =D cool som f_n Redigerad 31 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Kan du inte bara ha den mörk grön då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Tack för bilderna! Ska göra en stol där bak och flytta ped_backset dummisen till den. Har inte kunnat svara för jag varit iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 du kan ju replacea rhinon och fixa en skjutsak på toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 mm fast jag måste börja om med den för den crasha men det e bara att börjaom från början.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Så här ser den ut efter lite arbete, hoppas den fortfarande ser bra ut =) Redigerad 12 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Bättre.... håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 men shit va ful stötfångare, har du insett att man kan vrida cylindrar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 men shit va ful stötfångare, har du insett att man kan vrida cylindrar eller? Å göra dom smalare på vissa ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Nu ser den ut så här: Redigerad 13 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Ser snygg ut tycker jag! Fixa lite större däck och släng på ett par snygga fälgar så Redigerad 13 augusti, 2004 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sry att säga detta men den var faktiskt ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts