SlipKnoT666 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tja skulle nån kunna göra en mod som gör att gängmedlemarna inte slåss hela tiden cubarnena tror jag dom heter (blåa) eller hitta en sån mod (har försökt hitta men hitta inte).Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 det fanns en sådan till gta3 men vet inte om den funkar till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Gå in i din vc mapp/data och öppna sedan filen som heter pedstats.dat med notepad. Där står det typ Gang1, Fireman, Cop, Geek girl osv... Sen står där olika fält A,b,c,d,e..... Om du kollar överst i filen så ser du vad allt står för så då kan du ändra att gängen är laglydiga eller att polisen ska skita i lagen och så.... Redigerad 30 juli, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
greger.swe Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag har killerkips vc mod (http://www.killerkip.be) och han har gjort så att haitierna (de blå) inte längre attackerar en men om nån sån mod finns att ladda ner separat vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 finns en "gang respect" mod på gtaportalen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts