P-C Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 innan jag hämtatde senaste uppdateringarna från windows funka min dator perfekt! men nu varje gång de kommer upp ett ord som "work" "pictures" så blir det som en länk till nån sök-sida! där de står typ : search: work länk länk länk länk och så kan jag inte vissa bilder från nätet...tillexempel från google kan jag inte klicka på nån bild.. för då blir bara vitt o alt fuckar sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Har det kommit en ny version? Bättre än 6.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Sounds like p-c boy has got some spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 om saker o ting funkar som dom ska så ska man ALDRIG uppdatera!! nyare versionen är ALLTID sämre... nu låter det iofs som att du har fått spyware men ändå.. säger det igen för det är värt att sägas många ggr.. UPPDATERA ADLRIG - DET BARA FÖRSTÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 om saker o ting funkar som dom ska så ska man ALDRIG uppdatera!! nyare versionen är ALLTID sämre... nu låter det iofs som att du har fått spyware men ändå.. säger det igen för det är värt att sägas många ggr.. UPPDATERA ADLRIG - DET BARA FÖRSTÖR! Öööööö? visdomsord? nej snarare skitsnack, klart att det finns undantag där dom gjort nåt dåligt med uppdateringen men överlag är det klart att det är förbättring som sker. Du får skära ner på metanolen i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ibland så instaleras reklam poppup automatiskt på datorn via internet explorer vet jag inte men jag tror det är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 www.switch2firefox.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Sluta ha så töntiga lösningar på ett problem. Man kanske vill fortsätta använda IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har samma problem med bilder jag har rensat med Adaware men det e fortfarande kvar! Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sluta ha så töntiga lösningar på ett problem. Man kanske vill fortsätta använda IE. W0rd. Så fort någon nämner att man har fel med IE så ploppar någon new-agetönt fram och gnäller om Mozilla. Samma om man säger att man har fel med Windows, då hoppar nån fram och börjar babbla om Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Jag har samma problem med bilder jag har rensat med Adaware men det e fortfarande kvar! Vad ska jag göra? Ser bara en utväg. Ta bort höljet från datorn och skruva ur hårddisken. Den ska du sedan lägga på en plan, dock hård yta. Ta fram en stor slägga, slå så hårt du kan på hårddisken, gärna tills man inte kan se några större bitar kvar. Problem solved! När uppdatera du adaware senast? EDIT:(btw)Det översta tipset ger jag till alla som har nått problem med datorn. Det är det enda som brukar hjälpa(Om man har lust kan man slå sönder resten också). Redigerad 31 juli, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har samma problem med bilder jag har rensat med Adaware men det e fortfarande kvar! Vad ska jag göra? rensa tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 tänkte uppdatera windows en gång (brukar inte göra det så ofta). Den laddade ner, installerade, och jag startar om... Vad ser jag? Ränder med olika färger på skärmen där man loggar in. Tryckte på enter, hörde musiken - samma bild. Startar om i felsäkertläge, (tror att de e grafikkortet) avinstallerar och installerar nya - samma skit. Efter att ha testat olika hårdvara (bl.a. uppdaterat ljud) så installerade jag om moderkortet - och det funkade! Nu har jag satt "uppdatera aldrig" och det tänker jag aldrig göra (förutom när det är olika "virus patchar"). Ska också formatera och installera win 2000 pro (har XP) om 10 minuter. Önska mig lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har samma problem med bilder jag har rensat med Adaware men det e fortfarande kvar! Vad ska jag göra? Har du provat med Spybot Search and Destroy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) W0rd. Så fort någon nämner att man har fel med IE så ploppar någon new-agetönt fram och gnäller om Mozilla. Samma om man säger att man har fel med Windows, då hoppar nån fram och börjar babbla om Linux. Har du tänkt på att Mozilla och Linux kanske är sååå mycket bättre, OCH det skulle faktist hjälpa? Det där säger du bara eftersom du förmodligen inte provat Mozilla Firefox, och garanterat inte provat Linux. Själv kör jag både Linux och XP Pro. XP har jag bara, och då menar jag bara, kvar för att spela spelen som inte stöder Linux. Redigerad 31 juli, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Har du tänkt på att Mozilla och Linux kanske är sååå mycket bättre, OCH det skulle faktist hjälpa? Ok då, vad är så mycket bättre med valfri Mozilla-läsare? Det enda jag sett i Firefox som verkar vara bättre än i IE är nå'n grej som (vad jag förstod, jävligt konsig förklaring på deras sida) gör att man kan, medans en sida laddas, titta på en annan. Och det går minst lika bra med flera fönster uppe. Pop-up-blockering har jag redan, och har flera program mot spyware. Ad-aware, Spybot S&D och nå't grejs som ser till att spywares inte installeras från första början. Funkar utmärkt för mig. Linux har jag inte fattat alls vad som ska vara så bra med. Morsan använder Linux på jobbet, och det är en pina enligt henne. Så genom att lägga ihop två och två (morsan är dålig med datorer och att hon tycker Linux är jobbigt) så får jag fram att Linux inte är för vilken bonde som helst som behöver en dator. Jag är ingen hejare på datorer, jag gör ingenting med datorn förutom att chatta, kolla forum och spela. Så, berätta nu för mig. Varför ska en liten obetydlig datoranvändare som jag använda Linux och Mozilla? Det där säger du bara eftersom du förmodligen inte provat Mozilla Firefox, och garanterat inte provat Linux. Nej, för jag har inget behov av det. Jag klarar mig finfint med IE och Windows XP. Men jag har provat Firefox, och det var skitjobbigt enligt mig. Jag är för van vid funktionerna och layouten i IE. Och Linux har jag använt, men det var hos en kompis. Det sög. Redigerad 31 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Firefox är utformat efter webstandardena, det är inte IE, dessutom innehåller IE sjukt mycket säkerhetsbuggar, vilket gör det till en riktigt dålig webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jaha... kan du förklara så ALLA förstår också? Webstandardena, hur är de? Och nämn några säkerhetsbuggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Firefox är utformat efter webstandardena, det är inte IE, dessutom innehåller IE sjukt mycket säkerhetsbuggar, vilket gör det till en riktigt dålig webbläsare. Fire-Fox är en kärring webläsare.. Gnäller för minsta lilla.. Buggarna som IE har är ju oftast bra buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Fire-Fox är en kärring webläsare.. Gnäller för minsta lilla.. Buggarna som IE har är ju oftast bra buggar.. Är det bra att en websida kan ladda upp program och köra dem på din dator genom activex kontroller som IE inte ens stoppar ifall man ställer in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts