Vice-Nasty Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Snart kommer Gamespot säga allt dom har fått reda på + en preview verkar det som !! kan bli något !! KOmmer fram åt dagen Ricardo Torres: Ya'll might wanna come back tomorrow for some more GTA stuff. Ryan MacDonald: Can you give us a preview? Ricardo Torres: That's what's gonna be tomorrow! Ryan MacDonald: Is it going to be a full thingy? Ricardo Torres: Yeah. Like everything we know about it so far? Yeah, and some exclusive stuff. Källa : www.gtagaming.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Snart kommer Gamespot säga allt dom har fått reda på + en preview verkar det som !! kan bli något !! KOmmer fram åt dagen Ricardo Torres: Ya'll might wanna come back tomorrow for some more GTA stuff. Ryan MacDonald: Can you give us a preview? Ricardo Torres: That's what's gonna be tomorrow! Ryan MacDonald: Is it going to be a full thingy? Ricardo Torres: Yeah. Like everything we know about it so far? Yeah, and some exclusive stuff. Källa : www.gtagaming.com ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ricardo Torres: That's what's gonna be tomorrow! Om jag inte tar fel så är "tomorrow" imorgon (lördag) eller så de detta igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Foo , själva inlägget är skrivet på torsdag , så säger dom tomorrow !! efter Tors dag kommer Frejs dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ...och enligt mina beräkningar är det fredag idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 minna med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Om jag inte tar fel så är "tomorrow" imorgon (lördag) eller så de detta igår? imorrrn är idag (fre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 SLuta nu tjata alla =D IDAG ÄR DET FREDAG www.dag.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) ,haha lol! Redigerad 5 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 fredag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Den har kommit tror jag?! Läs min topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sitewalker Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Vid vilken tid kommer det att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts