comfy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Var finns det en usb kabel till en Siemens M65 som man stoppar in i laddaren och hur mycket skulle den kunna kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 varför inte fråga där du köpte telefonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 varför inte fråga där du köpte telefonen? Jag köpte den i Estland. ska jag åka dit för att fråga eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag köpte den i Estland. ska jag åka dit för att fråga eller men daaa, det visste väl inte jag, men gå in till vilken mobilaffär som hellst och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 kolla Data-cable USB sen är det väl bara att leta runt/fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts