StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Kommer aldrig att gå igenom! Aldrig på något sätt.. Varför kan dom inte bara ge fan i att gå själva mitt i natten i en mörk gränd.. Fattar man inte det själv nästan att det är som upplagt för att det ska hända.. Finns inte en chans på miljonen att nån skulle bli våldtagen mitt i ett samhälle.. Systemet regeln var ju det absolut dummaste jag har hört med.. Kommer ju bli 2 sverige om dom skulle göra så.. männen skulle göra uppror och skicka iväg alla kvinnor till nån ö nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Shit asså, tror dom att dom kommer lyckas få igenom det där?? Ska man inte få åka tunnelbana änns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag får ett intryck av att det är ett skämt., t.ex "Träffa inte din flickvän om du känner dig osäker på dig själv". Alla förslag är ju helt sjuka. Kommer ju aldrig att gå igenom ska män nekas transportmedel och sprit, knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Feminister fill ju iofs bara ha jämnlikhet, det där är extrema sådana isf. Helt jävla sjuk ide förövrigt. eller inte feminister vill ju att kvinner ska ha mer rättigheter och bla bla bla men sen börja det komma kvinner som bara ville ha jämlikhet och så börja dom kalla sig feminister så du har helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 bara i ett land som sverige kan ett sånt här förslag komma upp Sverige har blivit för meisga tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 eller inte feminister vill ju att kvinner ska ha mer rättigheter och bla bla bla men sen börja det komma kvinner som bara ville ha jämlikhet och så börja dom kalla sig feminister så du har helt fel Men för att det ska bli jämnlikt behöver kvinnor fler rättigheter, mer makt, lika värde. Det är du som talar i nattmössan och påstår att jag har helt fel. En feminist förr tror jag faktiskt inte krävde alls lika mycket som en gör idag med tanke på att förhållandena var mycket sämre då. Dom kanske bara ville kunna rösta eller utbilda sig på den tiden. Nu kräver dom samma löner som chefsposter, vilket är fullkomligt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 eller inte feminister vill ju att kvinner ska ha mer rättigheter och bla bla bla men sen börja det komma kvinner som bara ville ha jämlikhet och så börja dom kalla sig feminister så du har helt fel Eh...tvärtom! Virus är ju inte ens feminister. Dom är manshatande svin som vill slå tillbaka mot allt dumt männen före oss gjorde mot kvinnorna före dom. Well, Isn't that just bloody briliant. Okej, förr hade inte kvinnor lika mycket rättigheter(Om än några)vilket dom fortfarande inte har iof. Men för att vi ska gå mot ett jämställdare samhälle måste grupper som Virus försvinna. Dom gör så ledande män förlorar tron på feminism. "Jaha, varför ska vi stödja dom? Dom vill ju behandla oss som hundar. Näe det är lika bra att stänga in frugan i buren igen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 min fråga är. Någon i sthlms området som har lust att köpa jävligt mycket sprit och sen ut och supa med mig? Jag är lite smårolig ibland faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 kommer aldrig gå igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts