Cortez Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story...9,508670,00.htm Köp medans det går...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) herregud, vad tänker de på egentligen? Edit: Btw; En okänd aktionsgrupp föreslog resolut att förbjuda män i t-banan mellan 21.00-05.00, ett mycket konkret och väl genomförbart förslag. Ska man inte få åka tunnelbana längre eller? vilka puckon det finns Redigerad 30 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 sjuka förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 och tjejer klagar på köns diskriminering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Visst, det är synd att tjejer/kvinnor måste ändra sin vardag pga sånt, men det är *** inte bättre med en kollaktiv bestraffning för alla män! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 för fan!! hur mång av sveriges män är våldtäcksmänn igentligen?! de var de värsta skräpet jag någonsin har läst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visserligen är man för liten för sånt. Men det är ändå sjukt att dom gör såna regler det är ju f*n inte många som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Virus har inte mycket verklighetsuppfattning om de tror att ens ett enda av de där förslagen ska gå igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 lol vilka dumma jävla feminister. helt sjuka fördomar mot män där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 lol vilka dumma jävla feminister. helt sjuka fördomar mot män där Feminister fill ju iofs bara ha jämnlikhet, det där är extrema sådana isf. Helt jävla sjuk ide förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) lol... Det där är ju inte ens riktiga feminister, dom där verkar inte kämpa för jämnlikhet, bara för att förtrycka männen... Hoppas någon kör på dom av "misstag" Redigerad 30 juli, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Va fan!? jaja det gör ju inte mig något men det är synd om alla killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 f*n vilken dålg grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Va fan!? jaja det gör ju inte mig något men det är synd om alla killar vad då, är du tjej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 vad då, är du tjej eller? Kön: Kille/Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) ehm, jag var ironisk men det är synd om alla killar Redigerad 31 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 det där var klurigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) dom e lebbar som Ali g säger Me know what ju lesses want! Redigerad 31 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ehm, jag var ironisk men det är synd om alla killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ehm, jag var ironisk Det förstår jag väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts