Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 På VC så så sprängs bilarna när man kör på dem med pansarvagnen. På San Andreas tycker jag det borde bli så att man kör över dem o sen sprängs dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 På VC så så sprängs bilarna när man kör på dem med pansarvagnen. På San Andreas tycker jag det borde bli så att man kör över dem o sen sprängs dem! Okej... finns väl andra saker och tänka på men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 haha.. spelar väll ingen roll tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ääääh... jag tycker att det ser fult ut bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 haha.. spelar väll ingen roll tycker jag Tycker jag! fuskar alltid till mig den och massakerar! Jupp, man borde kunna mosa bilarna till en röd liten våt fläck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ja tycker också att det skulle vara grymmt om man kunde köra över bilarna har ni kollat på the rock nån gång...? för där kör dom med en hummer H1 och kör över en VW bubbla... typ så vill ja ha det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tycker jag! fuskar alltid till mig den och massakerar! Jupp, man borde kunna mosa bilarna till en röd liten våt fläck! onödigt som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men grabbar... erkänn att det skulle vara roligare att rikta kanontornet bakåt, skjuta upp sin fart och krossa alla bilar som försöker stoppa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men grabbar... erkänn att det skulle vara roligare att rikta kanontornet bakåt, skjuta upp sin fart och krossa alla bilar som försöker stoppa en? ja det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 bilarna kommer att krossas, de har dom ju redan sagt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 bilarna kommer att krossas, de har dom ju redan sagt!? Håller med, läs den andra Topicen innan du gör den här för där stod det ju att dom kommer att mosas och inte sprängas som i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jahaaa! men det är så många topics så man inte hinner se alla! bra iaf att de krossas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag tycker att man också borde kunna rikta den där skjut saken på pansarvagnen upp och ner istället för bara runt --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag tror det går på nåt sätt i VC... när man fixar knapparna på options står det nåt i stil med turret up and down... men har ej fått 'et att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) flygplan endast den autosiktar ändå ifall det är ett fordon där man skjuter Redigerad 31 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Okej! men det finns väl inget flygplan som är beväpnat? det måste vara helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 en sak jag hoppas att dom greja till SA är att bilarna inte låter likadant på alla växlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts