Vice-Nasty Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 !! Varför Var det nödvändigt o göra Manhunt ? Asså det var lite brutalt ändå , jag har spelat det o ja , avinstallerade det direkt !! Vilket spel !! Inge kul alls !! Vad är det Roliga med att bara gå runt o BRUTAL mörda människor !! Stakars 14 åringen !!! Jaja , Jag gillar det inte alls !! Säg vad ni tycker om spelet (GTA är ett spel som har en väldigt bra handling som inte går ut på att brutal mörda !! Spelet är dessutom lixom inte bara döda döda döda våldsmusik !! GTA är glida runt o lyssna på musik , känna pengar för man är en gangster !! Säg vad ni tycker o Tänker om Manhunt !! Även om ni inte har lirat det så säg vad ni tyckerr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Det har väl inget med SA att göra? *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ett par nyckelord du bör komma ihåg: 1. Interpunktion 2. Stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 När du berättade om Manhunt blev jag faktis sugen på det, och jag kan säga att det var asgrymt nu när jag har spelat det lite! så ofattbart grymt när man slår sönder skallen med ett baseball trä tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Manhunt är nog inget spel jag skulle villa spela... Har dock testat det någon gång och jag håller med dig, det är lite sjukt. Jag håller mig nog till Wolfenstein: Enemy Territory, Raven Shield, D2 och snart kommer ju Doom 3 ut Weeeeeee..... 8 sidig recension på det i senaste Pc Gamer Kan inget annat än att sitta och glo på de allsmäktiga bilderna och läsa Hjalmarssons fina texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jag skulle inte bli förvånad om du man inte komer till himlen efter att man har spelat de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Weeeeeee..... 8 sidig recension på det i senaste Pc Gamer Kan inget annat än att sitta och glo på de allsmäktiga bilderna och läsa Hjalmarssons fina texter Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Du kan inte säga att Manhunt är ett skitspel. Du kunde bara sagt att det inte var din smak. Jag ska köpa det / skaffa det på ett annat sätt. Det är min smak, döda, döda, döda, brutal musik och jag kommer tänka på dig när slår in någons ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Du kan inte säga att Manhunt är ett skitspel. Du kunde bara sagt att det inte var din smak. Jag ska köpa det / skaffa det på ett annat sätt. Det är min smak, döda, döda, döda, brutal musik och jag kommer tänka på dig när slår in någons ansikte. Hans åsikt "skitspel" Och jag ahr inte testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Manhunt va ju skitroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Du kan inte säga att Manhunt är ett skitspel. Du kunde bara sagt att det inte var din smak. Jag ska köpa det / skaffa det på ett annat sätt. Det är min smak, döda, döda, döda, brutal musik och jag kommer tänka på dig när slår in någons ansikte. öhm... har du nån stört förvriden vy på livet eller? Låt folk tycka vad de vill utan att bli kallade störda eller dumma eller korkade eller att man ska slå in deras nyllen eller tänka på dem när man dödar någon eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 1. Interpunktion Det låter farligt. Dödligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 För analfabeter... ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 själv kan jag inte bli äcklad av våldsamma spel inte heller påverkad! det vet mina föräldrar därför fick jag köpa det tycker det är föräldrarnas plikt att inte låta sin unge köpa det om man är psykiskt störd! själv har manhunt några roliga och spännande banor men det blir snabbt tråkigt! om ni vill ha ett bra smygar spel köp istället thief 3 är faktiskt mycket bättre än Manhunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Vice-Nasty ; Du borde inte ha Manhunt ändå eftersom du inte kan stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts