gta_vice_boy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jaha nu skulle ja vilja ha lite hjälp varje morgon när jag slår upp ögonen så är de alltid så ljust... så nu tänkte jag fråga nån av er om ni vet nånstans där man kan köpa mörkläggninggardiner nu menar jag riktiga grejer som man använder när de är krig" jaja ni fattar väl vad ja menar... har sökt lite överallt nu men ingen verkar ha de? aja ..ha de bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Rullgardin kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Rullgardin kanske? OPS :"> haha.. menade ju Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ehe.. vet ej var man kan hitta sånt men på möbel afärer skulle jag tro. Kolla på www.ikea.se var där idag såg de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts