Noxzist Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hallo! jo det är så att jag skulle ta bort ett filmklipp men det gick ej... det kom upp en ruta om att den används av ett programm eller en person, men det gjorde den ej... jag har startat om ... tsetat i felsäkert läge att ta bort den men det gick ej... jag har för mig att det fanns en fil som msn kan högerklicka på och välja "installera" och sedan så kunde man ta bort en speciell fil som inte gick att ta bort förut... har någon denna fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Kör denna fil:XP_AVIFIX.inf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Precis som det står, det går inte att ta bort filen eftersom ett annat program använder den. Testa att stänga av lite processer i aktivitetshanteraren som kan tänkas använda filen...Ctrl + Alt + Delete för att få fram aktivitetshanteraren. Vad för sorts fil är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag har en .exe fil som jag vill ha bort, men det går inte. Finns det nåt program för det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Kör denna fil: tack!!!!!!!! faan va gött att den e borta nu! du anar inte vilka problem jag har haft! men nu e det fixat! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag har en .exe fil som jag vill ha bort, men det går inte. Finns det nåt program för det också? om du inte redan testat, ta bort skrivskydd. Sök igenom filen efter virus, om du hittar ta bort filen genom AntiV. eller lägg den i karantän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts