atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ja nu e min gta film klar men jag har ingen stans att ladda upp den.. :/ om nån kan göra det åt mit är min msn bobba5@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Beror på hur stor den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 mm, men krax tror jag kan ladda upp den, han sa det i ngn annan tråd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ruffy håller på nu tack! så om ett tag kommer ni få se den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 det gick inte för ruffy... :/ så kan du då Marquis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) nu är filmen uppe.. . inte så fina grejjer men men... tryck här Redigerad 30 juli, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Om tre minuter ska vi se, 0.5mbit - Edit - Så där nu har jag tankat och kollat på den Den var väl trevlig men jag personligen vill se mer extrema hopp lite mer unika och då inte i GTA VC mening utan lite rotation och volter. Annars bra jobbat Bra musik tills slutet och jag gillar hoppet med den röda bilen starkt. Vill gärna se fler filmer. God morgon alla ihop Redigerad 30 juli, 2004 av fanis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Den var väl bra! Snart ska jag slänga upp min också. Edit!! Finns nu att tanka här: http://gs455.no-ip.org/dea-ssm.wmv Jag går under mitt nya nick på filmen, bara så ni vet. Filmen väger in på 64,9 meg... Edit 2!! inlägg nr. 40 000 i Vice forumet! Edit 3!! Om ni undrar över näst sista stuntet så här jag letat i arkivet... Vi är även 3 st. som har gjort en här filmen. Edit 4!! Om ni undrar över speeden, så är det min lillebror som spelar Jedi knight över internet. Bara vänta med tankningen, så kommer den igång. + att vi bara har 1Mbit upp / 1Mbit ner här. Redigerad 30 juli, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nu är filmen uppe.. . inte så fina grejjer men men... tryck här DET VAR DIG JAG KÖRDE MED PÅ MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) kolla mina filmer i signaturen endast rotationer typ, inte bara lama enkla hopp som vilken 2-åring som helst kan göra hehe.. Redigerad 30 juli, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Om tre minuter ska vi se, 0.5mbit - Edit - Så där nu har jag tankat och kollat på den Den var väl trevlig men jag personligen vill se mer extrema hopp lite mer unika och då inte i GTA VC mening utan lite rotation och volter. Annars bra jobbat Bra musik tills slutet och jag gillar hoppet med den röda bilen starkt. Vill gärna se fler filmer. God morgon alla ihop tack jag håller på med 2:an den ska jag lägga mer tid på och blir lite mer extrema hopp... Game_X, funkar inte att ladda ner... :'( Krax, =) ja haha ^MeTaNoLiC^, tankar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) nvm. Redigerad 30 juli, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Game_X, funkar inte att ladda ner... :'( Funkar fint för mig... Edit!! Bara vänta med tankningen, så kommer den igång. Min lillebror spelar Jedi Knight över nätet, det är därför det går segt. Redigerad 30 juli, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 kolla mina filmer i signaturen endast rotationer typ, inte bara lama enkla hopp som vilken 2-åring som helst kan göra hehe.. jo jag gillar dom starkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts