Jump to content

Rockstar blir syndabock igen...

Topp3
 Share

Recommended Posts

D'oh.

Som vanligt skyller de på spelen...

Något kul som jag tänkt (horror) ut är att det alltid (stort sett) är R* som blir syndabockar. Jag har inte hört något om att Running With Scissors som gjorde det übergulliga spelet Postal 2 blivit beskyllda för att ha påverkat ungar att döda... och det är väl någorlunda mer våldsamt än GTA och Manhunt? Sjukare om inte annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D'oh.

Som vanligt skyller de på spelen...

Något kul som jag tänkt (horror) ut är att det alltid (stort sett) är R* som blir syndabockar. Jag har inte hört något om att Running With Scissors som gjorde det übergulliga spelet Postal 2 blivit beskyllda för att ha påverkat ungar att döda... och det är väl någorlunda mer våldsamt än GTA och Manhunt? Sjukare om inte annat.

w0rd med de där med postal 2. De skulle ju påverka mer om man spelade de spelen. Föräldrarna måste själva ta ansvar om deras barn får såna "ryck"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Horror... Jag kan fatta att man inte låter nån spela "Manhunt" men ja menar GTA spelenär ju bra. Och som Bobb0 sade

postal 2 är väll nästan värre? eftersom man kan pissa på dom och använda katter som ljuddämpare. . eller ?

Det är skitmycket värre i GTA kan man inte slå av huvudet på nån med en spade eller dela nån på mitten med en machete...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor