Topp3 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 D'oh. Som vanligt skyller de på spelen... Något kul som jag tänkt (horror) ut är att det alltid (stort sett) är R* som blir syndabockar. Jag har inte hört något om att Running With Scissors som gjorde det übergulliga spelet Postal 2 blivit beskyllda för att ha påverkat ungar att döda... och det är väl någorlunda mer våldsamt än GTA och Manhunt? Sjukare om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 D'oh. Som vanligt skyller de på spelen... Något kul som jag tänkt (horror) ut är att det alltid (stort sett) är R* som blir syndabockar. Jag har inte hört något om att Running With Scissors som gjorde det übergulliga spelet Postal 2 blivit beskyllda för att ha påverkat ungar att döda... och det är väl någorlunda mer våldsamt än GTA och Manhunt? Sjukare om inte annat. w0rd med de där med postal 2. De skulle ju påverka mer om man spelade de spelen. Föräldrarna måste själva ta ansvar om deras barn får såna "ryck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 postal 2 är väll nästan värre? eftersom man kan pissa på dom och använda katter som ljuddämpare. . eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Vice City's våld är ingenting mot Postal 2's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Fast denna topic handlar om Människojakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Fast denna topic handlar om Människojakt. precis, läs vad som står på sidan! Det har inget med vc att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Doh, jag som nyss skickade in som nyhet... Äh, men ändå... Står här med: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,511718,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Rockstar får snart göra barbiespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Horror... Jag kan fatta att man inte låter nån spela "Manhunt" men ja menar GTA spelenär ju bra. Och som Bobb0 sade postal 2 är väll nästan värre? eftersom man kan pissa på dom och använda katter som ljuddämpare. . eller ? Det är skitmycket värre i GTA kan man inte slå av huvudet på nån med en spade eller dela nån på mitten med en machete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Om inte tala om rasismen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Öh, rasism i Postal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 håller med.. har aldrig hört eller sett något med rasism i postal. någon sa till mig att postal dude ska säga något rasitiskt när man äldar upp negrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 finns ingen rasism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Alltså det som många ser som rasism (jag gör det inte) det är nog det att dom där som är i affären om man går in på lagret och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Såg på det dära svt progget där dom visade postal, där sa han rasistiska saker, innan och efter han slog huvudet av en svart man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Exakt vad säger han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts