Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 The change between city and countryside is gradual. The air in Los Santos has a bright, gritty feel, and occasional bursts of rain; San Fierro is foggy; Las Venturas has clear air and harsh lights; the countryside has a warmer, more natural vibe to it. The game has an improved use of partical effects. Exhaust smoke, tyres kicking up dirt, clouds of smoke when you stand on the brakes, and sparks flying from bullets. Carjacking animations have improved. Rather than pulling the driver out of the vehicle, CJ opens the door, wacks him in the face, and throws him onto the road. Country music is confirmed and will probably be picked up through radio stations in the countryside and small suburban towns. Kendall is angry with CJ because he wasn't around to help the family. The number of recorded stats has increased. There will be a stat for just about everything you do; driving motorcycles, driving cars, swimming, running, sprinting and so on. Pedestrians call obese Carl a 'fat ba*tard'. Even your own gang members say "dude, you need to lose some weight". The pedestrian AI has improved greatly. You may see two pedestrians walking down a street, holding hands. If you break them apart, they'll react, and hold hands again. Each pedestrian lives a different life. You can literally 'stalk' a pedestrian, watch he/she get out of their house, goto a shop, meet up with a girl, and go home again (for example). Mt. Chilliad casts a massive shadow. All shadows are drawn by radiosity lighting, which covers the entire map. källa: gtasanan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 weeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 tämligen bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 jäklar lite nytt ! fan va bra Höken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 satan vad najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 faan va grymt att cj smäller till ´en i fejat när man snor bilen.... hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Asså jag tar livet av mig ifall inte GTA SA kommer i Oktober :'( Det är så jävla grymt. jag tyckte att VC och GTA3 var roligt att bara spela när man klarat ut det och det här kommer bli trippelt så bra. Fan jag kommer typ spela ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Asså jag tar livet av mig ifall inte GTA SA kommer i Oktober :'( Det är så jävla grymt. jag tyckte att VC och GTA3 var roligt att bara spela när man klarat ut det och det här kommer bli trippelt så bra. Fan jag kommer typ spela ihjäl mig Ja, i vilket fall som helst kommer du dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Fan vad fett med Fotgängarna,håller i hand går till affären osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men om man "förföljer" en fotgängare hela tiden...kommer han bara ut vid vissa tider? Om man typ följer efter en och väntar utanför hans hus..... Annars skitbra info Wild Hawk (som vanligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men om man "förföljer" en fotgängare hela tiden...kommer han bara ut vid vissa tider? Om man typ följer efter en och väntar utanför hans hus..... Annars skitbra info Wild Hawk (som vanligt) skulle kunna tänka mig att husen fungerar som spawpoint för gubbisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Om två håller varandra i hand,ska man döda den ene, och kolla reaktionen på den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag vet vad man ska göra...man ska hitta två som håller varan i handen,då ska man skuta av dom händerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Eller som jag gjorde i Hitman3: Gå fram till någon som hånglar (om det nu kommer finnas i SA), ta fram en kött krok och tryck in i nacken på en av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts