DaeR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Både min lillesyrra och min lillebrorsa spelar vc ibland.. Min brorsa brukar även titta på när jag kör doom 3 och sånnt och han är inte känslig så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 var typ 9år då jag lirade GTA 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Klart att barn ska få spela! I alla fall över 11 eller typ 15 år för så våldsamt e det la inte! *EDIT* Jag känner än som har en lillebror som spelade gta 3 när han va typ 6-7 år och han har inte mördat nån än! Redigerad 26 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag spelade gta 1 ungefär när det kom ut det kom 97 eller 98 va? i så vall va jag 7 eller 8 då jag har alla spelen och jag är inte galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Det ända spelet jag har drömt mardrömmar om är Ghosthunter hehe. Drömde att typ nåt monster bet av mitt huvud. Gta är ju fan inte läbbigt det är ju bara våldsamt om man skjuter huvudet med en sniper! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag har en lillebror på 6 år som jag brukar ha lektioner med 4 gånger i veckan (om jag inte kör nått GTA Race och är uppe flera dygn) Jag tycker man borde börja så snabbt man bara kan, enligt studier så har det ju visat att man lär sig bättre ju lägre ner i åldrarna man bara kan. Så egentligen borde man ha en gräns på att man inte får lira om man e över 20, in med ungdomen från 5år och uppåt till 20 är perfekta åldern tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 hmm...jag är 11 och spelar VC... ...Jag har varken blivit galen eller drömt mardrömar om det...(men jag är smart för min ålder så ) Den som skryter mest är oftast den som kan minst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts