JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag brukar spela GTA spelen med min lillasyster, som är 10 och så sa en kompis att jag kanske inte skulle låta henne spela de spelen. varför inte? Jag var lika gammal när jag spelade GTA1 för första gången och jag har inte fått några men för det! Så min fråga är då, ska man låta barn spela GTA om de förstår att det inte är på riktigt? Jag tycker iallafall det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag brukar spela GTA spelen med min lillasyster, som är 10 och så sa en kompis att jag kanske inte skulle låta henne spela de spelen. varför inte? Jag var lika gammal när jag spelade GTA1 för första gången och jag har inte fått några men för det! Så min fråga är då, ska man låta barn spela GTA om de förstår att det inte är på riktigt? Jag tycker iallafall det. det beror på hur känslig hon är om hon inte är det spelar det ingen roll men om hon är det kanske du ska ta det lite lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Man ska ju va försiktig så att hon inte blir rädd/äcklad... Men hon lär ju inte springa runt o döda människor pga gta 1... Annars skulle hon ju springa runt i mörka rum o äta piller för att hon spelat för mycket pac-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Klart det går.. jag lirade gta1 när jag var.. um.. 9 så det är nog lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Du kan ta det jäkligt lungt. Spelade gta1 när jag var typ 7 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Mannen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 är det inte 18 års åldersgräns på gta spelen? (dålig koll) Om det inte är det borde det bli det på alla gta spel tycker jag. Det är för mycket blod och våld för att barn och ungdomar ska kunn spela gta spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jo det är 18 års gräns men affärerna bryr sig inte, bara dom tjänar pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jo det är 18 års gräns men affärerna bryr sig inte, bara dom tjänar pengar.. exakt de vill väl bara tjäna några slantar, de skiter väl vem det är som köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) exakt de vill väl bara tjäna några slantar, de skiter väl vem det är som köper. föräldrarnas ansvar om va ungarna spelar. EDIT: 50/50 då Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag har spelat masor av 18 årsspel har aldrig drömtnot läskigt pga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag har spelat masor av 18 årsspel har aldrig drömtnot läskigt pga det Det var tur för mänskligheten. GTA1 lär det ju inte vara nån fara om hon spelar, jag var typ 8 när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 hmm...jag är 11 och spelar VC... ...Jag har varken blivit galen eller drömt mardrömar om det...(men jag är smart för min ålder så ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag fick inte spela men jag kollade när min syrra gjorde det när jag var 5-6 kanske. minns inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde SWE Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 18 års gränsen på spel är ingel lag på något sätt. Det är bara en rekommendation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Det vet jag. Jag ville bara vara säker på att det inte vore fel att låta henne spela. Redigerad 8 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag var iofösig 11 när jag lirade GTA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 min 8 åriga lillsyrra spelar vc varje morgon nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Klart det går.. jag lirade gta1 när jag var.. um.. 9 så det är nog lugnt Lugnt? Med tanke på hur du har blivit så tror jag nog det är bäst att få hon att sluta... Såååååå lågt! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Lugnt? Med tanke på hur du har blivit så tror jag nog det är bäst att få hon att sluta... Såååååå lågt! Haha! hehe.. undra om de stämmer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hehe.. undra om de stämmer..... Det ligger iallafall något i det, det är ett som är säkert! Haha... Själv började jag då jag var typ 11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts