Bubbli Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Finns det några bra Stuntspel som man typ kör bil och ska hoppa eller så? Till PC alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hmm...GTAVC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tänkte mer där det enbart är stunt som stunt driver eller vad det heter på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hmm...då vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tänkte mer där det enbart är stunt som stunt driver eller vad det heter på PS2? Menar du Stuntman? Vet inte om det finns något sådant spel till pc. Men Carmageddon 2 går ju alltid bra, annars är det bara att fixa en *m*l*t*r och lira stuntman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hmm... Track Mania går ju ut på att bygga egna banor och köra på andra banor & sånt... Där flyger man så in i helvete ibland... Banorna innehåller gigantiska loopar å annat sånt också... Det är ju kul en stund iaf Sen finns det ju en gratisexpansion vid namn Power-Up att ladda ner från internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 nej inte stuntman...edt är så boring..man åker bara sladdar typ..iaf dom första banora sen kom ja inte längre =P lr vid hyrde det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nej inte stuntman...edt är så boring..man åker bara sladdar typ..iaf dom första banora sen kom ja inte längre =P lr vid hyrde det så Hur kan du säga så om självaste stuntmannen?! ( ) Men ärligt.. spelet är lite små tråkigt i början, sen när man får göra Indiana Jones filmen då blir det fart. Har inte varvat spelet än. För det är så j*vla svårt på James bond filmen (Köpte det när det kom ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jag hade ett stunt spel förut i jätte kass 3D. körde det som fan när jag var liten. har för mig det bara hette stunt eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts